FireFan kirjoitti:Mistä saa SoulSilverissä Rock Climbin? Kiitos jo etukäteen.
Oakilta kun oot voittanut 16 salia.
Valvoja: pikanoob
FireFan kirjoitti:Mistä saa SoulSilverissä Rock Climbin? Kiitos jo etukäteen.

Kyrre kirjoitti:Joo mulla on jo pitkään mietityttänyt tuo Hidden Power kuin aina pokeseteissä ja muissa sanotaan että yhdeksi iskuksi vois laittaa jonkun HP Grass, HP Steel tms. Niin jos vaikka haluan Ampharokselle HP Icen niin onko se mitenkään mahdollista määrittää minkätyyppinen siitä HP:sta tulee kun sehän määriytyy abilityn mukaan? Niin miten on mahdollista saada juuri haluamansa tyypin Hidden Power popelle?

Shiny Entei kirjoitti:1. Safari Zonelle pääset saatuasi National Pokédexin.
2. Blackthorn Cityyn pääset parannettuasi Ampharoksen Olivine Cityssä ja voitettuasi Olivinen ja Cianwood Cityn salit. (Jos muistan oikein, sinun tulee myös ensin otella Ho-Ohia/Lugiaa vastaan)
Chiru kirjoitti:Selvääh... Tässä herää toinen kysymys: Miten sen Ampharoksen saa parannettua siellä Lighthousessa, kun eihän sen luo edes pääse!

kimppi98 kirjoitti:Olen Ruins of Alphilla. Miten saa ne ? ja ! Unownit? Olen jo saanut kaikki Unownit paitsi niitä ? ja !. Olen myös selvittänyt kaikki puzzlet.
Doragon kirjoitti:Olisi kysyttävää.
Ensiksi, miten Celebi-eventin saa käyntiin HeartGoldissa? Siis se, jossa tavataan Giovanni.
Toiseksi, joku voisi selostaa miten saisin Zangoosen Safari Zonelta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa