Valvoja: pikanoob

neqqu kirjoitti:B/W on kyllä yllättävän halpoja. Ainakin sen perusteella mitä mä oon todennu. Kauankohan tuohon mahdolliseen "Grayn" tuloon sitten lieneekään aikaa....
Ja muuten, onko pokejen siirto Whiteen, niin vaikeeta kun ennenkin. Tarkotan että tarviiko siihen toisen DS:än jne. jne.
Near kirjoitti:neqqu kirjoitti:B/W on kyllä yllättävän halpoja. Ainakin sen perusteella mitä mä oon todennu. Kauankohan tuohon mahdolliseen "Grayn" tuloon sitten lieneekään aikaa....
Ja muuten, onko pokejen siirto Whiteen, niin vaikeeta kun ennenkin. Tarkotan että tarviiko siihen toisen DS:än jne. jne.
Siirtäminen? Eihän pal parkkia käyttäessä tarvittu kahta DS:ää. Vai tarkotitko vaihtamista tai jotain muuta?
Joka tapauksessa B/W:ssä kyllä valitettavasti tarvitsee kaksi DS:ää, jos haluaa pokeja neljännestä sinne siirtää. Henkilökohtaisesti tosin tykkään sen nappauspelistä enemmän kuin Pal parkista. Nopeampi, eikä ärsyttävää 6/päivä-rajoitusta. Mieli toki voi vielä muuttua, kun tulee aika siirtää kaikki EV-koulutetut, shinyt ja eventit sinne... mutta toistaiseksi ainakin.

Rayquick kirjoitti:Mitä hyötyy siit dream worldista on? Voiks sielläki nappailla pokei tai ehtiä itemei?

Darrell kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Mitä hyötyy siit dream worldista on? Voiks sielläki nappailla pokei tai ehtiä itemei?
Dream Worldissa lukemani mukaan voi napata pokemoneja erikoisilla Abilityillä. Ja Dream World on sen takia hyvä, että Ability voi ratkaista WiFi ottelun tuloksen.
Esimerkkinä vaikka Blaziken. Normaalisti Blazikenin ability on Blaze. Eli pikkuhp:lla fireboostit. Mutta Dream Worldista hankitulla Blazikenillä on abilitynä Speed Boost, joka tuo speediin +1 joka kiekan lopussa. Ja tuon Speed Boostin ansiosta Blaziken sitten on aika mainio Baton Passeri.
Huonommalla abilityllä kun Blazikenia ei otettaisi tiimiin.Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Gray tulee luultavasti Japaniin syksyllä 2012 ja tänne siis keväällä 2013. (Sekä Emerald että Platinum tulivat kaksi vuotta "alkuperäisten" pelien jälkeen.)

Teodor kirjoitti:Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Gray tulee luultavasti Japaniin syksyllä 2012 ja tänne siis keväällä 2013. (Sekä Emerald että Platinum tulivat kaksi vuotta "alkuperäisten" pelien jälkeen.)
Mutta B/W tulee nyt Eurooppaan ennen Amerikkaa. Tosin mikä aikaero Euroopan ja Amerikan välillä oli R/S:ssä ja D/P:ssä.

Near kirjoitti:3. Se isoin juttu. Masuda methodin shiny-todennäköisyys on B/W:ssä parantunut lähes puolella! Se on nyt 6/8192 eli 1/1366

Darrell kirjoitti:Near kirjoitti:3. Se isoin juttu. Masuda methodin shiny-todennäköisyys on B/W:ssä parantunut lähes puolella! Se on nyt 6/8192 eli 1/1366
Holy mankind! Aika suuret todennäköisyydet. Täytyy varmaan japsiditto sitten BW:hen siirtää ja alkaa siel breediä ekaa shinyä. Osaako kukaan muuten sanoa tuon 1/1366 mahiksen prosenteissa?
Darrell kirjoitti:Near kirjoitti:3. Se isoin juttu. Masuda methodin shiny-todennäköisyys on B/W:ssä parantunut lähes puolella! Se on nyt 6/8192 eli 1/1366
Holy mankind! Aika suuret todennäköisyydet. Täytyy varmaan japsiditto sitten BW:hen siirtää ja alkaa siel breediä ekaa shinyä. Osaako kukaan muuten sanoa tuon 1/1366 mahiksen prosenteissa?
Darrell kirjoitti:Holy mankind! Aika suuret todennäköisyydet. Täytyy varmaan japsiditto sitten BW:hen siirtää ja alkaa siel breediä ekaa shinyä. Osaako kukaan muuten sanoa tuon 1/1366 mahiksen prosenteissa?

Innokas pelaaja kirjoitti:Darrell kirjoitti:Holy mankind! Aika suuret todennäköisyydet. Täytyy varmaan japsiditto sitten BW:hen siirtää ja alkaa siel breediä ekaa shinyä. Osaako kukaan muuten sanoa tuon 1/1366 mahiksen prosenteissa?
Se on noin 0,07%. Nyt meikäläinenkin saattaa hyvällä tuurilla tavata villin shiny-poken ensimmäistä kertaa .
Edit: Outspeed
OLISIVAT NY JÄRKEVIÄ!! Antasivat mulle sellasen japsiditon nii antasin niille english diton ja siinä ois hyvät mahikset kummallaki.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa