Valvoja: pikanoob

icewortex kirjoitti:Kuka pistää Samurottille Strengthin? :O Itse en ainakaan kun sen valitsen...

Tulihan sitä jotain hyvää tänne pohjois-suomeenki. Kokonainen hiihtoloma vasta ens viikol ja sillo pelittää oikein kunnolla. 
NOOOOOOOOOOOOO!!!!!icewortex kirjoitti:Aaargh! Mun rahat riittää just, just Blackiin ja isä tai äiti ei haluu ostaa kun on kuulemma turhaa ostaa jotain uutta kun sit ne tulee vanhoiks... Joten... Byääh! En saakkaan Zoruaa ja Zoroarkkia! Elämäni on pilalla!
Wemps kirjoitti:Vaihtamalla paranee. Vai ovatko Zorrot jotain Spiky Eared Pichuja joilla ei voi tehdä mitään?
Near kirjoitti:Wemps kirjoitti:Vaihtamalla paranee. Vai ovatko Zorrot jotain Spiky Eared Pichuja joilla ei voi tehdä mitään?
Ei. Ne on täysin normaaleja pokemoneja, jotka vaan voi vaihtamatta saada kiinni vaan eventin kautta. Mutta ne lisääntyy ja kehittyy normaalisti, joten ei luulisi olevan vaikeaa saada breedattua Zoruaa jostain. Tai breedata shinyillä beasteilla saamansa Zoroark. Kunhan siis wifi on, niin molemmat saa hyvin helposti.

Zhaituki kirjoitti:Near kirjoitti:
Ei. Ne on täysin normaaleja pokemoneja, jotka vaan voi vaihtamatta saada kiinni vaan eventin kautta. Mutta ne lisääntyy ja kehittyy normaalisti, joten ei luulisi olevan vaikeaa saada breedattua Zoruaa jostain. Tai breedata shinyillä beasteilla saamansa Zoroark. Kunhan siis wifi on, niin molemmat saa hyvin helposti.
Itse sain GTS:stä omani japsi whitessä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa