Near kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:Near kirjoitti:
Ei. Ne on täysin normaaleja pokemoneja, jotka vaan voi vaihtamatta saada kiinni vaan eventin kautta. Mutta ne lisääntyy ja kehittyy normaalisti, joten ei luulisi olevan vaikeaa saada breedattua Zoruaa jostain. Tai breedata shinyillä beasteilla saamansa Zoroark. Kunhan siis wifi on, niin molemmat saa hyvin helposti.
Itse sain GTS:stä omani japsi whitessä.
Jep, GTS on yksi vaihtoehto. Tosin siellä ihmiset on edelleen yhtä järjettömiä kuin ennenkin ja pyytävät kaikesta mahdollisesta Reshiramia, Zekromia ja ties mitä legendaarisia. Ärsyttävää. Mutta jos pistää itselleen Zoruan hakutoiveeksi jostain järkevästä, niin varmaan jossain vaiheessa sen saakin.
Jees pistin GTS:ään 1lvl tepigin ja toiveeksi 1lvl zoruaa, näin kävi ja äkkiä. olin iloinen zoruan omistaja

Mutta mitäs jos se ei tulekkaan JULKAISUPÄIVÄNÄ?!?
No sitte mää oon ihan sekasin ku ois NIIn magia saada se perjantaiksi jos ne on nii nopeit toimittaa puolenkuunpeleist. Muuten miten ne voi postittaa päivässä jos se julkastaan just sillo??
Pitäs sen JO sillon tullo perjantaiksi. Aijai ku viel pitäs kouluun ja kotiin ja nukkumaan ja kouluun ja postilaatikolle ja pelittämään.
.