Valvoja: pikanoob
icewortex kirjoitti:No se siitä sitten... Kun tarviisin jotain Ice tai dragon tyyppistä iskua/iskuja kun oon menos 8 salille... Ehdotuksia?

icewortex kirjoitti:No se siitä sitten... Kun tarviisin jotain Ice tai dragon tyyppistä iskua/iskuja kun oon menos 8 salille... Ehdotuksia?

Zororakz kirjoitti:Miten saa Strenghtin?? Tyssäsin Dragon Spilar Towerissa jo B1Fään koska siellä tarvitsee strengtiä. Miten Strenghtin saa?

Mielummin rahalla kun kouluttamalla! 
icewortex kirjoitti:Mun kaikki tiimiläiset on 39-41 lvl... Mut mistä sais Blizzard tm? Vai onko siitä edes tm:ää? On se aikamoinen ongelma että en ikinä jaksa kouluttaa poksujani... Mielummin rahalla kun kouluttamalla!
icewortex kirjoitti:Mun kaikki tiimiläiset on 39-41 lvl... Mut mistä sais Blizzard tm? Vai onko siitä edes tm:ää? On se aikamoinen ongelma että en ikinä jaksa kouluttaa poksujani... Mielummin rahalla kun kouluttamalla!

Bulbapedia kirjoitti:the baby will inherit three IVs, each from a different stat and from a random parent. In addition, a new mechanic was added to breeding, where if either or both parents holds an EV item, instead, the baby will receive the IV of the corresponding stat from one of those parents and the baby will then inherit two other different random IVs, each from a random parent. For example, if a parent is holding the Power Anklet, the baby will inherit a Speed IV from that parent, and it will also inherit two other different IVs from its parents, for example, Attack and Special Defense. As another example, if one parent holds a Power Anklet and the other parent holds a Power Weight, the baby will inherit either a Speed IV from the first parent or an HP IV from the second parent, and it will also inherit two different IVs from its parents other than Speed or HP, respectively.
Teodor kirjoitti:Eli, siis suomeksi:
Breedattu saa kolmet saman suuruiset IV:t(esim. Spd 10, Def 1 ja HP 29) randomisti vanhemmilta, ja toiset kolmet IV:t(esim. Att 31, Sp Att 5 ja Sp Def 17) täysin sattuman varaisesti.
Jos jommalla kummalla vanhemmista on EV-tavara, niin breedattu saa pakosti sen vanhemman yhdet IV:t(EV-tavarasta riippuen) ja ne kahdet muut randomisti vanhemmiltaan.
Jos molemmilla vanhemmilla on EV-tavarat(vaikkapa Speediä ja Defenceä parantavat), niin breedattu saa toisen vanhemman yhdet IV:t(EV-tavarasta riippuen) ja kahdet muut IV:t randomisti vanhemmilta, mutta todennäköisesti ne eivät ole "jäljelle jääneen" vanhemman EV-tavaran mukaan.
Noh, ei voi mitään. Vielä kerran. Ymmärsinkö tämän oikein vai olenko aivan hakusessa?
WeohNatai kirjoitti:Miksi Biancaa ei näy Juniperin labrassa vaikka olen kaiken pelistä hoitanut? Pitkääkö käydä etsimässä Cheren ensin?

Digia kirjoitti:Pystyykö Gym leadereita vastaan taistelemaan jälkeenpäin uudestaan?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa