Kirjoittaja PokéGamer » 20.03.2011 20:43
No laitanpa sen tännekkin:
Thunduruksen sain seitsemännellä pallolla. Mun taktiikka oli tä:
Menin Route 4:sta ylöspäin siihen paikkaan jossa on se elektrinen ilmotustaulu (mistä yleensä vaihtuu Route, tässä tapauksessa pääset Nimbasa Cityyn). Menin Route 4:sta siihen paikkaan ja tulin takaisin. Tein niin kauan kunnes tuli myrsky (sadetta ja ukkosta). Thundurus tulee (yleensä) silloin puskasta, minun tapauksessani hiekasta. Niinkin voi tapahtua että ensin tulee esim. Sandile, sitten Thundurus. Kannattaa kokeilla niin kauan kuin myrsky riehuu, sillä silloin legu vain on paikalla. Kun se tuli vastaan (mukanaan hieno musiikki!), hävitin siltä HP:t melkein loppuun (varmuudeksi kannataa aina tallentaa peli ennekuin riskeeraa iskeä, jos se pökertyy sitä ei enää saa). Kun Thundurus oli karannut, menin uudestaan Route 4:n päähän ja tulin edestakaisin Routeen odottaen myrskyä. Minulla ei Quick Ballit auttaneet (ehkä siksi koska siltä oli jo hävitetty elämää ja pallon efekti ei ollut enää voimassa?) vaan käytin Ultra Balloja. Pallot yhteensä:
5 Quick Ballia max. pallonpyörähdys 1, nappasin toisella Ultralla. Toivottavasti tämä tieto auttoi.
P.S. Kun katsot sähköistä ilmoituskylttiä/taulua, siinä kerrotaan missä Routessa "ennennäkemätön myrsky" on, mutta tieto on sinänsä turha, että kun menet Routelle, roaming legendaarinen on jo vaihtanut paikkaa. Siksi suosittelen käyttämään minun taktiikkaani X).
Tämä on kopsattu Serebiistä (Thundurusin esiintymisalueet):
Roaming in Routes 5, 6, 16, 15, 14 (Morning), Roaming in Routes 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (Evening).
Ja suosittu keino on tietenkin Wynautin ja Wobbuffetin Shadow Tag Ability, jolloin Roaming legendaarinen ei pääsekkään karkuun (Wynautin pitää olla ensimmäisenä tiimissä, muuten ability ei ole käytössä). Wynautin löydät Route 2:sta kun olet pelannut pelin lävitse.
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)