Yleinen Black/White keskustelu

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Minkä valitsit (B/W)?

*grass*
51
30%
*fire*
25
15%
*water*
44
26%
*grass* & *fire*
11
6%
*grass* & *water*
26
15%
*fire* & *water*
15
9%

Ääniä yhteensä : 172

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Blaziken » 19.03.2011 21:06

Pikachu123 kirjoitti:
Blaziken kirjoitti:
Porkabu kirjoitti:
Jite kirjoitti:Käytä roaming leguun... Ne ovat käytännössä vaikeita napata...

Niin ajattelinkin. Täytyy miettiä käyttäskö siihen vai soft resettisiko Shinyn Cobalionin.
Ärsyttävää kun tuota N´s Catlen Reshiramia ei voi softt resettaa kunnolla. Kun sen naturen voi tsekata vasta sitten kun on tallentanut pelin.
Joten minulla on Impish Reshiram. Ei se haittaa kauheasti, kun en olisi Reshiramia paljoa käyttänytkään. Modest olisi kuitenkin ollut kiva yllätys. No ei ainakaan Lax tai Gentle..

Mit...? Ei siinä mitään tarvi tallentaa... Häviit tahaltes N:älle joudut Centeriin katot naturen.

Tai jättämällä tiimiin yhen tyhjäks ja kattomalla sen sieltä. En oo varma toimiiko tää, kun en oo vielä niin pitkällä (Vasta nelos salille menossa). Joku vois kertoo toimiiko toi vai ei?

Tuo ei toimi, HETI nappaamisen jälkeen alkaa Battle N:ää vastaan ja battlessa ei näe Naturea.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken

ViestiKirjoittaja FireFan » 19.03.2011 21:19

Joo, huomasin tässä sitten kun olin vetäny Game Freak Morinoton (Tai jotain) että kolmella pokella on Pokerus. Serperiorilla, Pelipperillä, ja Darmanittanella. Että näin tänään. :)
Hitmonlantun pakka: 3x landorus NVI
Rokcu13n vastaus: "TUOHAN ON HYVÄ PAKKA JOS LISÄIS VAIKKA 2 LANDORSTA"

Lisää näitä äijiä foorumille kaikki tykkää :O
FireFan

(: TuliTuuletin

ViestiKirjoittaja icewortex » 19.03.2011 21:28

^ Tuuria?

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
icewortex

(: Mhm.

ViestiKirjoittaja Rayquick » 20.03.2011 12:17

Tässä masuda methodilla just venipedee yritän shinyttää. Kävi hassusti noiden munien kaas kolmesti kun siinä day-caren vieressä pyörällä rälläilin niin yksi kehitty siinä. (ei shiny T_T ) Se siin posahti auki ja sen jälkeen pääsin taas ajaan pyöräl, mutta en päässyt kuin yhden ''askeleen'' vastakkaiseen suuntaan mihin olin menossa niin siinähän kuoriutu toinenkin muna. Miten tämä on mahdollista? En ollut saanut munaa yhden askeleen päästä toisesta.
I'm not back... I'm just passing through.
Rayquick

(: Silimitön voima! :)

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.03.2011 12:30

Minullekin on käynyt noin monesti! Tosin minulla on saattanut olla silloin kaverilta saama egg hatch power S päällä?
Flyffel

ViestiKirjoittaja Teodor » 20.03.2011 18:23

On se ihan hyvin mahdollista. Edes saman pokemonin munat eivät kuoriudu samalla askelmäärällä. Näin on siis ainakin silloin, kun toinen vanhemmista on Ditto. Olen testannut sen asian itse(toinen vanhepi oli Ditto). Kävi vaan niin hassu tuuri, että munat sattuivat kuoriutumaan peräkkäisillä askelilla. :)
ShadowTeodor is here again... Only difference is that someone stole my shadow!

Soul Silver Friend Code: 1720-9660-5398
Platinum Friend Code: 4941-3612-9422
White Friend Code: 1807-1418-6385
Teodor

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 20.03.2011 18:46

Rayquick kirjoitti:Tässä masuda methodilla just venipedee yritän shinyttää. Kävi hassusti noiden munien kaas kolmesti kun siinä day-caren vieressä pyörällä rälläilin niin yksi kehitty siinä. (ei shiny ) Se siin posahti auki ja sen jälkeen pääsin taas ajaan pyöräl, mutta en päässyt kuin yhden ''askeleen'' vastakkaiseen suuntaan mihin olin menossa niin siinähän kuoriutu toinenkin muna. Miten tämä on mahdollista? En ollut saanut munaa yhden askeleen päästä toisesta.

Just äsken mullaki kävi sama juttu kun yritän saada blitzle shinyä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 20.03.2011 20:29

Monta kertaa on käynyt mullakin kun Munna shinytän. Toinen vanhemmista on Ditto, en tiedä mistä johtuu... Voiko se johtua jotenkin Flame Body Litwickistä (munanlämmittäjästä)?
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
___________________________________________________________________________________
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
___________________________________________________________________________________
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
PokéGamer

ViestiKirjoittaja Near » 20.03.2011 21:45

Blaziken kirjoitti:
Pikachu123 kirjoitti:
Blaziken kirjoitti:
Porkabu kirjoitti:
Jite kirjoitti:Käytä roaming leguun... Ne ovat käytännössä vaikeita napata...

Niin ajattelinkin. Täytyy miettiä käyttäskö siihen vai soft resettisiko Shinyn Cobalionin.
Ärsyttävää kun tuota N´s Catlen Reshiramia ei voi softt resettaa kunnolla. Kun sen naturen voi tsekata vasta sitten kun on tallentanut pelin.
Joten minulla on Impish Reshiram. Ei se haittaa kauheasti, kun en olisi Reshiramia paljoa käyttänytkään. Modest olisi kuitenkin ollut kiva yllätys. No ei ainakaan Lax tai Gentle..

Mit...? Ei siinä mitään tarvi tallentaa... Häviit tahaltes N:älle joudut Centeriin katot naturen.

Tai jättämällä tiimiin yhen tyhjäks ja kattomalla sen sieltä. En oo varma toimiiko tää, kun en oo vielä niin pitkällä (Vasta nelos salille menossa). Joku vois kertoo toimiiko toi vai ei?

Tuo ei toimi, HETI nappaamisen jälkeen alkaa Battle N:ää vastaan ja battlessa ei näe Naturea.

MUTTA, statit kyllä pystyt katsomaan jo siinä battlessa N:ää vastaan. Niillä tasoilla näkee aika helposti statseistakin, mikä nature pokella on. Vain jossain sellaisessa tapauksessa, jossa positiivisesti vaikutettu nature on IV:iltä ~0 ja negatiivinen ~31, voi mennä naturet sekaisin. Ja jos resettaa pokea, niin tottakai siinä kannattaa hankkia samalla hyvät IV:t sille, eikä tyytyä ensimmäiseen, jolla sattuu oikea nature olemaan. Synchronizerkin auttaa kovasti. Eikä edes vie tärkeää paikkaa tiimistä, kun sen voi lähettää takaisin koneelle heti nappaamisen jälkeen, kun peli tarjoaa mahdollisuutta vaihtaa yksi täydestä tiimistä koneelle, jotta Zekrom/Reshiram voidaan ottaa mukaan otteluun N:ää vastaan.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Near

ViestiKirjoittaja Hyttynen » 21.03.2011 09:16

Eilen breedailin ja sain 5 zoruaa, 4 smeaglerii ja 5 eeveetä :D Mullakun on whitessä monta 1-4gen pokea niin tuli vaan mieleen et voi breedata :) Ja vaihoin GTS:n kautta mun swampertin jonkun tyypin volcaronaan... ois tietenkin voinut tehdä muutama mudkipin munaa enne vaihtoa ._.
käytin Beedrill, fearow, milotic ja yanmegaa
Hyttynen

ViestiKirjoittaja Eliittimies » 21.03.2011 09:50

Hitto, käyttääkös kukaan muu Duranttia tiimissään? Itse omistan 56 levelisen Durantin, movesettinä
- X-Scissor
- Crunch
- Iron Head
- Shadow Claw
Tosi hyvin tiputtelee vastustajien pokeja. :)
Eliittimies

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 21.03.2011 14:04

Eliittimies kirjoitti:Hitto, käyttääkös kukaan muu Duranttia tiimissään? Itse omistan 56 levelisen Durantin, movesettinä
- X-Scissor
- Crunch
- Iron Head
- Shadow Claw
Tosi hyvin tiputtelee vastustajien pokeja.

En ole hirveämmin teräs ötököiden ystävä, siksi en käytä scizoriakaa muuna kuin false swipeejänä korkeintaan.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja PokéGamer » 21.03.2011 17:35

Eliittimies kirjoitti:Hitto, käyttääkös kukaan muu Duranttia tiimissään? Itse omistan 56 levelisen Durantin, movesettinä
- X-Scissor
- Crunch
- Iron Head
- Shadow Claw

Muista varoa Heatmoreja :D

Itse en pidä kauheasti Durantista, vaikka sillä onkin paras Speed kaikista Steel tyypin pokemoneista.
Pokémon White
Name: Black
Friend Code: 4169 3909 0534
Avatarit: Shiny Druddigon, Zekrom,
Bulbasaur
Masuda Methodilla) breedattuja:
Munna - 1012 (Shiny)
PokéGamer

ViestiKirjoittaja Rayquick » 21.03.2011 17:40

Durant minusta vaikuttaa ihan bidooffilta joka on supernopea. Victory roadilla niitä lappas kun yritin liigaan kehittää pokemonei. Ruoho/Sähkö tyypin pokemonit oli helppo kehittää siellä victory roadin niissä lammissa siellä kaivoksessa kun niitä basculinei tulee ainoastaan. Ärsyttävä 4th peleissä kun sieltä vedestä usein tulee aina tentacool ja siihen ruoho on huono. Oho, Dreamyardissa on scientist jonka nimi on suomalainen Markus. :)
I'm not back... I'm just passing through.
Rayquick

(: Silimitön voima! :)

ViestiKirjoittaja Eliittimies » 21.03.2011 18:24

PokéGamer kirjoitti:
- X-Scissor
- Crunch
- Iron Head
- Shadow Claw

Muista varoa Heatmoreja

Joo, todellakin. Tulee aika vauhdilla switchattua aina jos tulee tulipoke vastaan. :D
Eliittimies

ViestiKirjoittaja Pikachu123 » 21.03.2011 18:42

Rayquick kirjoitti:Durant minusta vaikuttaa ihan bidooffilta joka on supernopea. Victory roadilla niitä lappas kun yritin liigaan kehittää pokemonei. Ruoho/Sähkö tyypin pokemonit oli helppo kehittää siellä victory roadin niissä lammissa siellä kaivoksessa kun niitä basculinei tulee ainoastaan. Ärsyttävä 4th peleissä kun sieltä vedestä usein tulee aina tentacool ja siihen ruoho on huono. Oho, Dreamyardissa on scientist jonka nimi on suomalainen Markus.

Missä siellä, ei oo mulle tullu vastaan.
Pikachu123

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 21.03.2011 19:02

Pikachu123 kirjoitti:
Rayquick kirjoitti:Durant minusta vaikuttaa ihan bidooffilta joka on supernopea. Victory roadilla niitä lappas kun yritin liigaan kehittää pokemonei. Ruoho/Sähkö tyypin pokemonit oli helppo kehittää siellä victory roadin niissä lammissa siellä kaivoksessa kun niitä basculinei tulee ainoastaan. Ärsyttävä 4th peleissä kun sieltä vedestä usein tulee aina tentacool ja siihen ruoho on huono. Oho, Dreamyardissa on scientist jonka nimi on suomalainen Markus.

Missä siellä, ei oo mulle tullu vastaan.

National PokéDexin jälkeen pääsee paikkoihin, missä ei aikaisemmin ole voinut käydä.
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
WeohNatai

(: Stüldt håjt! :)

ViestiKirjoittaja Michi » 22.03.2011 09:42

Ärsyttävää. Kun olin Giant Chasmissa kouluttamassa Pokémonejani, törmäsin alle muutamassa minuutissa yli 60 leveliseen Shiny Solrockiin (vasta toinen villi Shinyni Emeraldissa nappaamani iänikuisen Shiny Oddishin jälkeen). Noh, ajattelin sitten että tuopa täytyy napata, ja eikä mitä - heti ensimmäisellä kierroksella Solrock käyttää Explosionia. Nyt kun olen yrittänyt etsiä toista, niin eipä näy mailla eikä halmeilla.
Michi

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 22.03.2011 09:55

^ Tuon takia kannattaa pitää tiimissä Pokémonia, jolla on Abilitynä Damp. Estää vastustajaa räjähtämästä, joten siihen loppuisi ärsyttävä shinyjen poksahtelu.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Shiny Entei

(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

ViestiKirjoittaja Flyffel » 22.03.2011 10:52

Oletko nyt tosissasi? Pidätkö itse sellaista mukana? Itse en olisi laittanut sitä eteen, vaikka olisi ollut mukana, sillä en odottaisi Solrockin posahtavan. xP Käyttäisin Master Ballin, jos tietäisin, että se voi räjähtää.
Flyffel

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit