P.S. Jos B/W:lle tulee 3rd versio, puoliksi odotan sen olevan Kyurem, puoliksi joku muu, vaikka Landorus X]
Puhut varmaankin Kyuremista 3rd version pääleguna.
Valvoja: pikanoob
P.S. Jos B/W:lle tulee 3rd versio, puoliksi odotan sen olevan Kyurem, puoliksi joku muu, vaikka Landorus X]

IV:t näyttäs kans melko hyviltä.
Rayquick kirjoitti:Ai pystyykö kyuremin soft resettaan?? Mää oon menny ihan sekasin niist victineist ja zekromeist.
Pikachu123 kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Ai pystyykö kyuremin soft resettaan?? Mää oon menny ihan sekasin niist victineist ja zekromeist.
Minkä vaan legun pystyy soft resettaan.
JayEm kirjoitti:Pikachu123 kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Ai pystyykö kyuremin soft resettaan?? Mää oon menny ihan sekasin niist victineist ja zekromeist.
Minkä vaan legun pystyy soft resettaan.
Mutta taisi olla kysymys siitä, voiko sen yrittää Soft Resetoimaan siten, että tulee Shiny.
Reshiram ja Zekrom on laitettu niin, että ainakin N's Castlessa niitä ei voi Soft Resetoida Shinyksi.
Pikachu123 kirjoitti:Onko Reshiramin, Zekromin ja Victinin lisäksi muita, joita ei voi resettaa shinyksi?
Rayquick kirjoitti:Sitä ei voi tyrmätä sillä se vaan ottaa rematchin uudestaan ja uudestaan niin kauan kuin nappaat sen. Minusta rajoitus oli silloinkin voimassa.

Zhaituki kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Sitä ei voi tyrmätä sillä se vaan ottaa rematchin uudestaan ja uudestaan niin kauan kuin nappaat sen. Minusta rajoitus oli silloinkin voimassa.
Voi toki täydentää boxit ja partyn nii sit se ilmestyy dragonspiraliin. silloin VOI soft resettaa sen shinyksi.
Teodor kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Sitä ei voi tyrmätä sillä se vaan ottaa rematchin uudestaan ja uudestaan niin kauan kuin nappaat sen. Minusta rajoitus oli silloinkin voimassa.
Voi toki täydentää boxit ja partyn nii sit se ilmestyy dragonspiraliin. silloin VOI soft resettaa sen shinyksi.
Eikös joku jo sanonut, että se ei onnistu Dragonspiral Towerissakaan?

Jenny kirjoitti:^ Haluaisin kyllä tietää, ketkä ovat tuon tehneet ja siinä onnistuneet. Niitä pokéja saa napata reippaasti yli 600 ennen kun boksit saa täytettyä mikä on jo sen luokan masokismia, että en itse lähtisi yrittämään yhden shinyn takia. Youtubessa on pari videota näistä shiny-kohtaamisista, mutta ne on kaikki selkeitä haxauksia. :x Mutta joo, ite kanssa olen näitä juttuja kuullut, mutta en millään keskustelualueella lukenut kenestäkään, joka olisi oikeasti kokeillut kyseistä temppua.
Kaikki muut legut Victiniä, Reshriramia ja Zekromia lukuunottamatta voi soft-resettaa shinyiksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa