Near kirjoitti:Lisäys vielä, etteivät ihmiset mene sekaisin: Wonder Cardit (=eventeistä saatavat) poket ovat myös edelleen shinyttömiä. Mutta kaikki pelissä napattavat noita mainittuja kolmea lukuun ottamatta voivat olla shinyjä.
Minä olen tainnut ainakin jo aiemmin täällä todeta, että Dragon Spiral Towerin Z/R on aina yhtä masentavan normaalin värinen, kuin N's Castlen serkkunsa. Molemmissa on shinyyden estävä koodaus. Serebiissä on tässä virhe, joka tehtiin silloin, kun asiaa ei vielä oltu varmistettu ja varmistumisen jälkeen tuo info on ilmeisesti unohtunut sinne. Mutta tämä on tarkistettua faktaa Smogonista ja yleistietoa aktiivisimpien shinyhunterien keskuudessa Serebiin foorumilla, joten eiköhän se aika varmaa ole. Jos se OLISI mahdollista, niin tässä vaiheessa olisi jo useampi pöllähtänyt vastaan, oli sitä varten sitten täytettävä boxit tai ei.
Ja siitä puheen ollen, Jenny. Ei 600 poken kerääminen ole temppu tai mikään. Varsinkin, jos breedaa shinyjä Masudan metodilla, niin tuo määrä tulee täyteen muutamassa päivässä ja on samalla hyödyllistäkin. Ja no, vaikka ne 600 pokea pyydystäisikin puskasta ihan vaan päästäkseen kokeilemaan shinyn Reshiramin tai Zekromin nappausta, niin veikkaan silti sen täyttämisen olevan pienempi urakka, kuin itse resettaus. Olettaen tietysti, että sen tekee luomulla tuuripelillä eikä RNG:llä.
Itse olen myöskin miettinyt Grayta paljon - jos sellainen tulee.
Olen miettinyt samoin Rubyn ja Sapphiren ehkä tulevia remakeja. Olen ajatellut, että Game Freak yhdistäisi pelit. Siis olisi kaksi aluetta: Hoenn ja Unova. Siinä on Team Aqua ja Magma, N & Team Plasma. Se olisi siisti. Mielestäni parhaat pelit ja poket ovat olleet 3rd ja 5th.