Dark Axeli-2000 kirjoitti:mistä voisin löytää seviperin
Route 208:lta, jos kakkosslotissa on Sapphire.
Valvoja: pikanoob
Dark Axeli-2000 kirjoitti:mistä voisin löytää seviperin
Dark Axeli-2000 kirjoitti:mistä voisin löytää kaikki regit kun snow point cityn temppelissä oli REGIGIGAS mutta se ei elänyt joten luulen että sen saa herätettyä muilla regeillä.

Dark Axeli-2000 kirjoitti:jaa muuten mitä ihmettä old chateaussa tapahtuu kun siellä oli kaks haamua
Eipä tuohon voi paljon muuta sanoa.
Darrell kirjoitti:Tarkotatko sitä pikkulasta jonka mielestäni oon nähny ja sitä pappaa joka joskus leijuu siel ruokalassa? Itse mietin onko niillä jotain juonta pelissä, vai onko vaa koristeina siel pelottelemas.
Dark Axeli-2000 kirjoitti:onks white versiossa zekuromu ?

Teodor kirjoitti:Griseous Orb:ia ei voi vaihtaa, mutta onks se mukana, jos ottelet jotain vastaan netissä?
mun pitäis napata arceus että voisin lähettää sen griseous orbin 
Dark Axeli-2000 kirjoitti:Teodor kirjoitti:Griseous Orb:ia ei voi vaihtaa, mutta onks se mukana, jos ottelet jotain vastaan netissä?
en tiiä, mutta haluaisin vaihtaa sen uuteen versioon kun mulla on siinä 100 levunen giratina mutta se griseous orb palaa aina bagiin nyyhmun pitäis napata arceus että voisin lähettää sen griseous orbin

Dark Axeli-2000 kirjoitti:jaa muuten mitä ihmettä old chateaussa tapahtuu kun siellä oli kaks haamua
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa