Valvoja: pikanoob

Zhaituki kirjoitti:thedarkgible kirjoitti:tietääks tyypit että blazikenista tuli uberi uskokaa vaan
Tuliko? Ei se edes ole niin hyvä. Ja kun on kyseessä DW abilityjen käyttö, Ditto voi tulla sisään syömään boostit. Ja mitä kana mahtaa Prankster Whimsicott:lle? on muitakin speed boost kana countereita.

thedarkgible kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:thedarkgible kirjoitti:tietääks tyypit että blazikenista tuli uberi uskokaa vaan
Tuliko? Ei se edes ole niin hyvä. Ja kun on kyseessä DW abilityjen käyttö, Ditto voi tulla sisään syömään boostit. Ja mitä kana mahtaa Prankster Whimsicott:lle? on muitakin speed boost kana countereita.
smogon ilmoitti niin mut se kait liittyy dw abilityiin jos siitä et pidä siitä että kanasta tuli uber katso tämä video http://www.youtube.com/watch?v=B-U3Bof66aM&feature=player_detailpage

Ja kun heti heitin vaan palloja peliin, niin ekalla pallolla tuli critical catch! Lucky!Bishasaurus kirjoitti:OU-YEAH!! Löysin dragonspiral towerista SHINY MIENFOON!! Ja kun heti heitin vaan palloja peliin, niin ekalla pallolla tuli critical catch! Lucky!
OshaFan kirjoitti:Voi että inhoan niitä W-Fi:ttäjiä, jotka Disconnectaa juuri kun ne voittaa. Oli yksi japanilainen kolmen tähden pelaaja, joka oli voittanut 381 ottelua. Joo, voitin sen (PokéGamer voi todistaa) ja se tottakai katkaisi yhteyden.
JayEm kirjoitti:OshaFan kirjoitti:Voi että inhoan niitä W-Fi:ttäjiä, jotka Disconnectaa juuri kun ne voittaa. Oli yksi japanilainen kolmen tähden pelaaja, joka oli voittanut 381 ottelua. Joo, voitin sen (PokéGamer voi todistaa) ja se tottakai katkaisi yhteyden.
Ihan perusihmisiä ovat tuolla Random Match-upissa. Montakohan voittoa löytyisi plakkarista, jos yli puolet ihmisistä eivät ragequittaisi kun on itse voitolla...
Ja muuten, pitääkö relocatorilla crown beastia siirtäessä sen piskin olla tiimissä, jotta se toimii? Minulla se väitti, ettei se löydä :x
D4rk3r kirjoitti:En tajua, mitä vaikeeta siin pelis oli. Ei tarvii kun vaan väistellä muita kuulia, ja ottaa vaan vaporeon kuulia Ja muuten, pitääkö relocatorilla crown beastia siirtäessä sen piskin olla tiimissä, jotta se toimii? Minulla se väitti, ettei se löydä :x

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa