Wemps kirjoitti:Ihan btw, selatessani yllämainittua ketjua en löytänyt yhtään yhtä hyvää tai selvää selitystä tälle kuin Aznaelin. +1
Eli oikea vastaus tosiaan ON 288.
Mewstor kirjoitti:Miten on ymmättävissä se, että kaksi varpusta syö nopeammin kapan kauroja kuin kaksi hevosta?
Fener kirjoitti:Opettaja kertoo luokalle pitävänsä pistokokeet seuraavalla viikolla (ma-pe) päivänä, joka tulee oppilaille yllätyksenä. He eivät tiedä sitä ennen kuin kokeet pidettään. Minä päivänä opettaja pitää kokeet?
Fener kirjoitti:Opettaja kertoo luokalle pitävänsä pistokokeet seuraavalla viikolla (ma-pe) päivänä, joka tulee oppilaille yllätyksenä. He eivät tiedä sitä ennen kuin kokeet pidettään. Minä päivänä opettaja pitää kokeet?
Mewer kirjoitti:Fener kirjoitti:Opettaja kertoo luokalle pitävänsä pistokokeet seuraavalla viikolla (ma-pe) päivänä, joka tulee oppilaille yllätyksenä. He eivät tiedä sitä ennen kuin kokeet pidettään. Minä päivänä opettaja pitää kokeet?Spoiler:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Jos kokeet pidetään maanantaina, oppilaat eivät voi arvata sitä. Jos kokeet pidetään tiistaina, oppilaat eivät voi arvata sitä. Jos kokeet pidetään keskiviikkona, oppilaat eivät voi arvata sitä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa