Valvoja: pikanoob
KoReaNMaG kirjoitti:Mean look+ False swipe...

Giratinaoncool1001 kirjoitti:Voiko tossa HeartGoldissa saada Exp.Sharee ilman että antaa red gyaradosin sille mr. Pokémonille?
colmio kirjoitti:Mulla on ainakin IRL nimi pelissä.
Ja voisi vaihtaa legendat ja arvokkaat turvaan, jos se on mahdollista.Keltainen Rayquaza kirjoitti:colmio kirjoitti:Mulla on ainakin IRL nimi pelissä.
Ketä kiinnostaa? Mitä menetät jos joku näkee IRL nimesi? xP Jos ostaisin vanhan pelin, olisi kiva nähdä tallennus, mitä tiimiä pelaaja on käyttänyt, mitä hän on tehnyt jne. Ja voisi vaihtaa legendat ja arvokkaat turvaan, jos se on mahdollista.
Jos on hyvä tiimi niin viel kysymys, saako nää pokemonit suht helposti/pelin alussa? Entä onko mitään mahollisuutta voittaa Red tolla tiimillä?Garchomp kirjoitti:Aion ostaa Pokemon Soulsilverin. Toimiiko tämä tiimi (ingame) : typhlosion, salamence, garchomp, lapras, umbreon, skarmory? Olen aloittelija niinku varmaan huomaatte Jos on hyvä tiimi niin viel kysymys, saako nää pokemonit suht helposti/pelin alussa? Entä onko mitään mahollisuutta voittaa Red tolla tiimillä?

Mutta bulbapedian mukaan sekä Giblen että Shellgonin saa safari zonelta.. Vai pääseekö sinne sitten vasta pelin lopussa? Ja skarmoryn route 45:ltä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa