Valvoja: pikanoob

Jite kirjoitti:Sori Miku, mutta ajan kanssa ei pysty HG/SS-versioissa huijaamaan niin kuin Diamondissa tai Pearlissa. Odotat noin 24 tuntia (?).
Teodor kirjoitti:Valitan, mutta sun täytyy eka hankkia sun poken happines maxiin.

Tas kirjoitti:Jos tiimi on tarkoitettu ingameen niin toimii, kunhan kaikki on tarpeeksi korkealla levelillä. Siihen ei tosiaan tarvita mitään muuta. Kilpailullisessa pelaamisessa tuolla tiimillä taas ei ole mitään toivoa, eikä sitä edes voi oikein kommentoida ilman, että kerrot kaikkien setit (ei tarvitse kertoa, jos se on ingame tiimi).
silversuicune kirjoitti:ois kiva tietää miten lugian vois napata.
se on ärsyttävää kun se joko kuolee itse tai... niin...
Mr.Master kirjoitti:Joo elikkä oon hankkinu ton HG:n noin kuukausi sitten ja haluaisin tietää, mikä olisi hyvä tiimi.
Ajattelin myös tuossa jonkin ajan kuluttua alottaa alusta, elikkä kysymyshän on: Mikä on hyvä tiimi pokemon HG:ssä?
Miku kirjoitti:Mr.Master kirjoitti:Joo elikkä oon hankkinu ton HG:n noin kuukausi sitten ja haluaisin tietää, mikä olisi hyvä tiimi.
Ajattelin myös tuossa jonkin ajan kuluttua alottaa alusta, elikkä kysymyshän on: Mikä on hyvä tiimi pokemon HG:ssä?
Ingamea ajatellen lyhyesti sanottuna: Jokainen tiimisi Poke mielellään eri tyyppiä (Tosin ei haittaa jos on jotain jolla on sama secondary tyypitys, esim Gligar ja Gyarados). Älä laita millekään Pokelle kaikkia saman tyypin iskuja, (esim Gyaradosille Waterfall / Hydro Pump / Surf / Aqua Tail) vaan mahdollisimman paljon eri tyypin iskuja, sillä pystyt iskemään Super Effectivellä useita eri tyyppejä vastaan. Tässä tapauksessa vaikkapa tuo Waterfall on paras vaihtoehto Water-tyypin iskuista, koska siinä on hyvä base power ja tarkkuus sekä Gyaradosilla on hyvä Attack. Waterfall on myös hyödyllinen HM Move ingameen. Muita hyviä iskuja Gyaradosille ovat mm. Dragon Dance, Stone Edge, Earthquake ja Ice Fang.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa