icewortex kirjoitti:En voi kattoo noit ku siihe tulee vaanjoku että et kuulu tänne. NETTISYRJINTÄÄ! 0.o
Hikaru kirjoitti:icewortex kirjoitti:En voi kattoo noit ku siihe tulee vaanjoku että et kuulu tänne. NETTISYRJINTÄÄ! 0.o
Woopsie doopsie, olin unohtanu kopsata julkisen linkin. Nyt pitäisi toimia:
Giovannin helikopteri

Mewstor kirjoitti:Linkit toimivat minulla ihan hyvin.

Mewtwolover kirjoitti:Mewstor kirjoitti:Linkit toimivat minulla ihan hyvin.
Minulla ei se ylempi linkki aukea suoraan selaimeen, vaan joudun lataamaan kuvan ensin koneelleni ja sitten avaamaan sen erikseen, tuo johtuu tiedostopäätteen puuttumisesta(Firefoxin Linux-versio ei ilmeisesti tunnista tiedoston tyyppiä ilman tiedostopäätettä tjv.). Tässä suoraan selaimessa toimiva linkki niille, joilla Hikarun linkki ei aukea suoraan selaimeen: Giovannin helikopteri
Hikaru kirjoitti:Mewtwolover kirjoitti:Mewstor kirjoitti:Linkit toimivat minulla ihan hyvin.
Minulla ei se ylempi linkki aukea suoraan selaimeen, vaan joudun lataamaan kuvan ensin koneelleni ja sitten avaamaan sen erikseen, tuo johtuu tiedostopäätteen puuttumisesta(Firefoxin Linux-versio ei ilmeisesti tunnista tiedoston tyyppiä ilman tiedostopäätettä tjv.). Tässä suoraan selaimessa toimiva linkki niille, joilla Hikarun linkki ei aukea suoraan selaimeen: Giovannin helikopteri
Jos tarkoitat tiedostopäätteellä .jpg tai jotain sellaista, niin lisäsin sen ja latasin kuvan uudelleen. Eikö se vieläkään toimi minun viestissäni?

:sta, mutta muuten vanhat olivat mielestäni parempia. Se on jotenkin hassua, kun ne katsovat tuonne sivuun päin, kun on tottunut siihen että hymiöt ovat aina suoraan itseen päin. Ne jotenkin... katsovat väärään suuntaan ja tuntuvat etäisiltä.
hymiön takasi!
Minusta se on varmaan kamalin hymiö ikinä. xD
väärään kohtaan
on uusi.
ja jotenkin en pitänyt
.
<--- Näyttää ku toi kuolais :-D
miquel257 kirjoitti:Uuet on jotenki... Jotenki... Outoi... Vanhat PALJO hienompii
BTW. <--- Näyttää ku toi kuolais :-D

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Et huomannut muuten, että myös on uusi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 14 vierailijaa