Ja sitten on myöskin pakko mainita, että pelasin tänään ensimmäisen pelini Pokemon TCG Onlinea... Ja hävisin!
Hieno peli on kyllä, toimii paljon paremmin kuin epäilin.
Ensivuonna sitten paremmin. Eniten todistuksessa oli 9, sitten loput oli 8, paitsi kaksi 6, jotka olivat liikunta ja käsityö.
KA 8.18 yhyy... tippu 0.02 joulu toikkarista.
Seiska luokka odottaa! Jay, meen serkuille (=ainoat jotka ei kiusaa saman ikäsistä) kuukaudeks. WOHOO!victini98 kirjoitti:Mä oon mun kaverilla, me ollaan pihalla ja soitetaan jännille ihmisille pila puheluita...
Wemps kirjoitti:victini98 kirjoitti:Mä oon mun kaverilla, me ollaan pihalla ja soitetaan jännille ihmisille pila puheluita...
Ajattelinkin että olit häiriintynyt persoona mutta nyt sain asialle vahvistuksen.

Pikachu123 kirjoitti:Wemps kirjoitti:victini98 kirjoitti:Mä oon mun kaverilla, me ollaan pihalla ja soitetaan jännille ihmisille pila puheluita...
Ajattelinkin että olit häiriintynyt persoona mutta nyt sain asialle vahvistuksen.
Kompaan.
Kurttu kirjoitti:Pilapuhelu on yhdyssana.
victini98 kirjoitti:Onks sil jtn välii?
High Five, ne, jotka menee ensi syksynä seiskalle!
)
Mitenkäs sinä sen teit? Hissantunnin loputtua kävelet openpöydän oohi, tiputat satasen setelin ja kuiskaat: "Sami Lahjus pyysi välittämään tän."
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa