Valvoja: pikanoob
victini98 kirjoitti:mä en tajuu mikä se pokemon musical on ... voisko joku kertoo

victini98 kirjoitti:mitä pokemoneja white forestista saa?
Jontukka kirjoitti:Kysyn tätä vielä kerran kun en muualta netistä löytänyt. (vika voi olla minussa...)
Olen yrittänyt etsiskellä paikkaa mistä voisin nähdä montako pokemonia olen napannut,kalastanut,breedannut ja niin pois päin. Ei sitä vain löydy. Onko kenelläkään hajua mistä nämä asiat voisi nähdä? Pc:ltä?
Tieto olisi tärkeä.
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Jontukka kirjoitti:Kysyn tätä vielä kerran kun en muualta netistä löytänyt. (vika voi olla minussa...)
Olen yrittänyt etsiskellä paikkaa mistä voisin nähdä montako pokemonia olen napannut,kalastanut,breedannut ja niin pois päin. Ei sitä vain löydy. Onko kenelläkään hajua mistä nämä asiat voisi nähdä? Pc:ltä?
Tieto olisi tärkeä.
TV:stä tulee tasatunnein kymmenen minuutin ajan ohjelmaa, jossa kerrotaan mm. tällaisia tietoja. Kivoja pikku "salaisuuksia"! :3

Dark Axeli-2000 kirjoitti:Hei! Oon ajatellu lähettää mun shayminin whiteen mutta kun on se gracidea se on key item enkä saa sitä lähetettyä! Niin voiko unovalla saada gracidean?
Itekkin pitäs oma shiny shayminini lähettää joskus blackiin. 

Zhaituki kirjoitti:Dark Axeli-2000 kirjoitti:Hei! Oon ajatellu lähettää mun shayminin whiteen mutta kun on se gracidea se on key item enkä saa sitä lähetettyä! Niin voiko unovalla saada gracidean?
Voi saada, Lacunosa townista.. En kyl tiedä mistä sieltä, mutta kannattaa aina tutkia. Itekkin pitäs oma shiny shayminini lähettää joskus blackiin.
victini98 kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:Dark Axeli-2000 kirjoitti:Hei! Oon ajatellu lähettää mun shayminin whiteen mutta kun on se gracidea se on key item enkä saa sitä lähetettyä! Niin voiko unovalla saada gracidean?
Voi saada, Lacunosa townista.. En kyl tiedä mistä sieltä, mutta kannattaa aina tutkia. Itekkin pitäs oma shiny shayminini lähettää joskus blackiin.
En mä ainakaa löytäny vaikka puhuin kaikille tyypeille siellä...

Zhaituki kirjoitti:victini98 kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:Dark Axeli-2000 kirjoitti:Hei! Oon ajatellu lähettää mun shayminin whiteen mutta kun on se gracidea se on key item enkä saa sitä lähetettyä! Niin voiko unovalla saada gracidean?
En mä ainakaa löytäny vaikka puhuin kaikille tyypeille siellä...
Siulla pitää olla se shaymin partyssa että saat sen.
victini98 kirjoitti:Mille tyypille mun pitää mennä puhuu et saan sen?

Pikachu123 kirjoitti:Sille naiselle, joka on siellä pokecentterissä.
Sehän luki jo Zhaitukin viestissä.

OshaFan kirjoitti:Jos esim. Drream World Umbreonin, joka tässä tapauksessa olisi uros, laittaa Daycareen Ditton kanssa, onko tulevilla Eeveillä DW Ability?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa