Ja juu, nyt käännetään jaksoja 21~27 [ei ole tietoa onko näiden joukossa siirretyt jaksot 23,24 ja 26.] joten kyllä niitä on käännelty
Iston mukaan jaksot saadaan suomennettavaksi miltei välittömästi englanninnoksen jälkeen.
Iston mukaan jaksot saadaan suomennettavaksi miltei välittömästi englanninnoksen jälkeen.
;Hikaru kirjoitti:Kiva että on noinkin paljon jo käännetty jaksoja! Sehän tarkoittaa, että saamme jaksoja käännettäväksi jo ennen kuin ne näytetään Amerikassa. Onko tilanne ennen ollut näin hyvin? Kuvittelisin, että jokainen kausi tähän asti on näytetty vasta silloin kun kyseinen kausi on Jenkeissä jo ohi. Vai muistanko tai luulenko väärin?
Saamme varmaan tietää lopullisen päätöksen katastrofijaksojen kohtalosta sitten kun Jenkit julkistavat sinne asti ulottuvien jaksojen nimet. Viimeisin julkistettu jakso on 19 toissapäivältä ja siitä on enää vain 4 jaksoa 23. jaksoon. Jos jaksoja ei tulla näyttämään Jenkeissäkään, niin jaksojen numerointi luultavasti vain jatkaa eteenpäin ja jää siis aina kolme numeroa jälkeen japanilaisista. Ahh confusing, confusing... Voi myös olla, että jaksot näytetään USA:ssa japanilaisten muokkaamina, niin kuin Lenora-jaksot. Sekin olisi parempi kuin että ei näytettäisi ollenkaan.
vielä kun esim. 11.kauden pyöriessä Jenkeissä saatiin yleensä jakso käännettäväksi sitten kun se oli ensin tullut USA:ssa.*Jirachi* kirjoitti:Ja muuten, Isto ei saanut jaksoja 23,24 ja 26 lainkaan [eivätkä ne ilmeisesti menneet kellekään muulle] joten tuskin niitä on kellään amerikkalaisellakaan vielä. Kyseiset jaksot saatetaan hyvin pistää lännessä ikään kuin jämäpaloiksi nykyiseen tai tulevaan kauteen, ihmettelen jos niitä ei esitettäisi lainkaan.
Japanissakin jaksosta 26 on vasta varmistettu että se esitetään "kesäkuussa" joten ei sielläkään suunnalla ole vielä mitään kovin tarkkaa tietoa.
Eduboy94 kirjoitti:Repesin ihan totaalisesti päivän jakson nimelle. Joo ajattelen kaiken kaksimielisesti.
Seuraava jakso sitten kesälomaa vietellessä.Rayquick kirjoitti:Jänskä jakso tänään oli. Pikachulla mahtava ilme kun tuli sieltä ilmastointikanavasta ja katsoi kun Cyndaquil ja Piplup siinä nahisteli. Lyran arvostelut Ashia vastaan sitten oli niin että meinasin kaatua tuolilla kun keikuin siinä.

Hikaru kirjoitti:Loistavaa!
*Jirachi*, teet todella hienoa työtä selvittäessäsi Suomen esitysaikatauluja! Minulle maikkarin sivut eivät aukea ollenkaan, joten on hyvä, että joku jakaa tietoa tietämättömillekin. Onneksi tulee alkujaksoista uusinnatkin, koska minulta ainakin jäi tuo toinen jakso katsomatta. Toivottavasti jatkaa sitten myös tuosta vuodenvaihteesta eteenpäin. Leffojakin on kiva nähdä, kun viimeisin leffa jonka olen suomeksi nähnyt oli tuo 10.
Mukava kuulla että siitä on oikeasti muille hyötyäkin!
[Hän tuntuu olevan 14.kauden alkamisesta yhtä innoissaan kuin me
]
Huomasin, että kymmenenvuotiaat ovat älykkäämpiä kuin minä... Tämä johtuu siitä, että Lyra keksi, että tytöt saavat 2 ja pojat vain yhden. Itse olin sitä mieltä, että jokainen saisi 1 ja 1/4... Ja minähän en ole yhtään reilu ihminen... Enhän..?Rayquick kirjoitti:Juu tänään taas näkyi sitten jakso. Lyrahan on kuin Brock mutta vaan poikia katselee.

Rayquick kirjoitti: Juu mistä mä sain päähäni että Ash ois napannu sen giblen??

Mewtwolover kirjoitti:Rayquick kirjoitti:Juu tänään taas näkyi sitten jakso. Lyrahan on kuin Brock mutta vaan poikia katselee.
Huomasin tuon itsekin, tuo on aika hyvä juttu, että Brockille on naispuolinen vastine. Repesin Dawnin ja Ashin sanaharkalle, laajenevat päät ovat aina hauskoja. Jessen ja Meowthin reaktio Jamesin "Kateus vie kalatkin järvestä."-sanontaan oli yllättävän raju. Gible on kyllä aika kovis, harmi ettei Pikachu päässyt ottelemaan sitä vastaan.
Chiru kirjoitti:Kiitos tiedosta, *Jirachi*! Mukavaa, että jaksavat vihdoin esittää noita telkkarissa Huomasin, että kymmenenvuotiaat ovat älykkäämpiä kuin minä... Tämä johtuu siitä, että Lyra keksi, että tytöt saavat 2 ja pojat vain yhden. Itse olin sitä mieltä, että jokainen saisi 1 ja 1/4... Ja minähän en ole yhtään reilu ihminen... Enhän..?
*Jirachi* kirjoitti:Muistakaa muuten kaikki, että nyt sitten jonkin aikaa tulee 18.6 lähtien 2 Pokéjaksoa peräkkäin ^_^

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa