Valvoja: pikanoob
IhmeEpeli kirjoitti:Olen aloittamassa pelaamaan Pokémon Whiteä ja en tiedä V generaation pokeista yhtikäs mitään, että kannattaako minun suunnitella itse tiimini (vaikka serebiin kautta) tai jos olisi mahdollista voisiko joku sanoa mitkä pokemonit olisivat hyviä tarinan läpi menemiseksi. Toivoisin vastausta mahdollisimman pian.
Keltainen Rayquaza kirjoitti:IhmeEpeli kirjoitti:Olen aloittamassa pelaamaan Pokémon Whiteä ja en tiedä V generaation pokeista yhtikäs mitään, että kannattaako minun suunnitella itse tiimini (vaikka serebiin kautta) tai jos olisi mahdollista voisiko joku sanoa mitkä pokemonit olisivat hyviä tarinan läpi menemiseksi. Toivoisin vastausta mahdollisimman pian.
Ota ne, mitkä näyttävät mukavilta, ota lempparisi. Tarinan pääsee läpi millä tahansa tiimillä, kunhan jaksaa vain treenata hieman.
(Esimerkiksi Chandelure ja Archeops ovat omassa tiimissäni ihan hyviä iskijöitä.)
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Ota ne, mitkä näyttävät mukavilta, ota lempparisi. Tarinan pääsee läpi millä tahansa tiimillä, kunhan jaksaa vain treenata hieman.
(Esimerkiksi Chandelure ja Archeops ovat omassa tiimissäni ihan hyviä iskijöitä.)

NintenDoctor kirjoitti:Eikös Sashin saa muitten kilpailullisten esineiden tapaan Battle Subwaystä?

Zhaituki kirjoitti:NintenDoctor kirjoitti:Eikös Sashin saa muitten kilpailullisten esineiden tapaan Battle Subwaystä?
Kyllä saa, ja ne tietääkseni maksaa aika paljon BP:tä. Ja muutenkin saa niin vähän sitä ainakin perus lineistä. Hauskaa grindausta!

Dark Axeli-2000 kirjoitti:Missä on hieronta?

bulbbis kirjoitti:Hei olis parikin kysymystä. Kuinka usein niitä "shaking" paikkoja pitäisi löytyä?

Luca kirjoitti:Missä on se tyyppi joka ostaa niitä veden alta löydettyjä kamoja?
OshaFan kirjoitti:Heiheihei, pakko kysyä:
Olen ymmärtänyt, että EV pisteet tulevat aina, kun Pokémon saa exp:tä. Mutta Black ja White peleissä voi saada 100 lv:llekin EV:itä?
Eli, tulevatko EV:t ilman Expaa?
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
NekoHennuli kirjoitti:bulbbis kirjoitti:Hei olis parikin kysymystä. Kuinka usein niitä "shaking" paikkoja pitäisi löytyä?
Joka askeleella, minkä otat, todennäköisyys ruohon heilumiseen silloisella ruudulla kasvaa vähäsen. Eli vedä rallia puskan vieressä, niin saat nopeiten ruohon liikkumaan. Sama pätee luolissa ja vedessä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa