Valvoja: pikanoob
OshaFan kirjoitti:Day Caressa se oppisisi liikkeitä Egg Movejen tilalle...
Taidan kokeilla B:tä.
PokéGamer kirjoitti:Mun Krookodilen EQ tehosi veljen Mismagiukseen (Ability: Levitate, Iteminä ei Ring Targettia!). Miten?
Timantti kirjoitti:Toimiiko Leech Seed pokemoniin, jolla on Sap Sipper? Ja saako Leech Seed priorityn, jos käyttäjällä on Prankster? : /

Sherlock kirjoitti:Saako siitä mitään erityistä jos löytää ne kaikki saget eri paikoista?
Olen nyt löytänyt 3 sagea luulisin.
Ja kyllä se yksi siel ancient castlessa johdattaa 70lvl volcaronan luo.
Zhaituki kirjoitti:Sherlock kirjoitti:Saako siitä mitään erityistä jos löytää ne kaikki saget eri paikoista?
TM:ät tietenkin ovat hyödyllisiä. Ja kyllä se yksi siel ancient castlessa johdattaa 70lvl volcaronan luo.
Sherlock kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:Sherlock kirjoitti:Saako siitä mitään erityistä jos löytää ne kaikki saget eri paikoista?
TM:ät tietenkin ovat hyödyllisiä. Ja kyllä se yksi siel ancient castlessa johdattaa 70lvl volcaronan luo.
Niin tietenkin.
Onko tietoa muista olen käynyt/tiedän nämä:
Route 18
Ancient Castle
White Forestin jälkeen tuleva Route (En muista sitä.)
?
?
?
?

[/pilkunviilaus]Timantti kirjoitti:[pilkunviilaus] Ghetsis pääsi itseasiassa pakoon [/pilkunviilaus]

Zhaituki kirjoitti:Timantti kirjoitti:[pilkunviilaus] Ghetsis pääsi itseasiassa pakoon [/pilkunviilaus]
Miksei sitä tarvitse sitten etsiä? Sehän oli kans sage.
Tosin on sellainenkin mahdollisuus, että olen väärässä. 
OshaFan kirjoitti:Ei saa. Tietääkseni.
HGSS:sä sai Power Itemeillä breedattua vanhemman IV:t lapselle.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa