Tosin tuo Norjan tragedia "vähän" latistaa tunnelmia, muttah...

Wemps kirjoitti:J33, sain ZTE Bladen hintaan 150€
Angry birds ->
Wemps kirjoitti:J33, sain ZTE Bladen hintaan 150€
Angry birds ->
E: Joo, uutena. Ihan tarpeeksi hifi omaan käyttöön. Ainut että unohdin tarkistaa speksit, mutta eipä ollut hintakaan paha. Riittää omaan käyttöön : 3

Riolucario kirjoitti:Wemps kirjoitti:J33, sain ZTE Bladen hintaan 150€
Angry birds ->
E: Joo, uutena. Ihan tarpeeksi hifi omaan käyttöön. Ainut että unohdin tarkistaa speksit, mutta eipä ollut hintakaan paha. Riittää omaan käyttöön : 3
Mitä nyt olen joskus testannut, niin ainakin melkein kaikki pelit lagivat paljon. Tosin nettisurffailuun (ja muuhun sellaiseen mikä ei vaadi paljoa tehoja, tehot riittää varmaankin ihan hyvin.
Wemps kirjoitti:E: Ja helppohan se Riolun on mollata kun itsellä ainakin 4x kalliimpi mopo : d

Timantti kirjoitti:Ylihuomenna maanantaina Ruotsiin Jamboreelle!
Tosin tuo Norjan tragedia "vähän" latistaa tunnelmia, muttah...

miquel257 kirjoitti:Hehkutan, että tein mahtavan diilin:
2x yanmega prime
DarkraiCresseliaLegend (bottom)
<->
2x magnezone prime
4x zekrom ful art
4x reshiram ful art
Bloodbane kirjoitti:miquel257 kirjoitti:Hehkutan, että tein mahtavan diilin:
2x yanmega prime
DarkraiCresseliaLegend (bottom)
<->
2x magnezone prime
4x zekrom ful art
4x reshiram ful art
Kuka oli noin hulul että teki tuon vaihdon!
Taispa olla Pokebeachilla miss sovittii aluks
Korpinärhi kirjoitti:Wemps kirjoitti:J33, sain ZTE Bladen hintaan 150€
Angry birds ->
Uutena? Myin just omani hintaan 130€ :p
ps ainakin mulla AB alkoi aina jossain vaiheessa lagittamaan pahasti.
Master Entei kirjoitti:Korpinärhi kirjoitti:Wemps kirjoitti:J33, sain ZTE Bladen hintaan 150€
Angry birds ->
Lagisuutta voi vähentää roottaamalla ja ylikellottamalla tuon. Jos ei mahdolliset pienet bugit haittaa, niin epävirallisen Cyanogen Mod 7 -Gingerbread (Android 2.3) version lataaminen auttaa myös paljon.
Itse sain vuodenvaihteessa satasella tuon, uutena. ;D
Wemps kirjoitti:Master Entei kirjoitti:Korpinärhi kirjoitti:Wemps kirjoitti:J33, sain ZTE Bladen hintaan 150€
Angry birds ->
Lagisuutta voi vähentää roottaamalla ja ylikellottamalla tuon. Jos ei mahdolliset pienet bugit haittaa, niin epävirallisen Cyanogen Mod 7 -Gingerbread (Android 2.3) version lataaminen auttaa myös paljon.
Itse sain vuodenvaihteessa satasella tuon, uutena. ;D
Root on kyllä tehtävälistalla, mutta katsoo sitten kun ehtii. Ja myöhäiset onnittelut, joku joulualesuperhuippuubervainkymmenelleensimmäiselle - tarjous? (Äh, tässä alkaa tuntumaan että tuo oma hintani ei ollutkaan niin hyvä kuin luulin : d)
Ettei mene offtopiciksi niin kerrottakoon että Game dev story on huippupeli.
Ja hinta johtui kytkystä Soneran kanssa, joka oikeastaan ei vaikuttanut mitenkään koska olen jo Soneran asiakas.
Kyllä tuo ihan hyvältä hinnalta kuulostaa.Richter kirjoitti:Tähän on helppo nimetä ykkönen:
Seppo - mies on parasta a-ryhmään joka tilanteessa.
Muita maininna arvoisia ovat mielestäni Argentiina, Zawa=Zhaituki ja pakkapajan ylpeys kolmio-solmio-colmio.

colmio kirjoitti:Richter kirjoitti:Tähän on helppo nimetä ykkönen:
Seppo - mies on parasta a-ryhmään joka tilanteessa.
Muita maininna arvoisia ovat mielestäni Argentiina, Zawa=Zhaituki ja pakkapajan ylpeys kolmio-solmio-colmio.
Olee, mun nimi mainittiin Idoli palstalla
Jippiii

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa