Valvoja: pikanoob
Rayquick kirjoitti:Laitat radion sen nappulan sen pallo homman aivan ylös ja kun se musiikki kuuluu, niin sitten vaan puhut snorlaxille ja taisteluun!

vilpuri5 kirjoitti:Mistäs löytyisi Mewtwo Soulsilverissä? Jos sen läytää cerulean cavesta niin voisko joku laittaa reitistä videon tai kuvan?

Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Garchomp kirjoitti:Ok kiitos kaikille. Kävin juuri Mt. Silverissä. En oikeen tajuu mistä saa experienceä pokille Redin voittamiseen. Mun tiimi on kaikki 57 levellisii vasta xD En oo mikään taktikoija nii ei oo paljoo mahollisuuksii.

vilpuri5 kirjoitti:Mistä saan ne junaliput? Olen voittanut Redin.
icewortex kirjoitti:vilpuri5 kirjoitti:Mistä saan ne junaliput? Olen voittanut Redin.
Käy hakemas siel kanton sähkö gym kaupungis olevasta pokemon fan clubin pöydältä (tai jostain) nukke, ja vie se saffron cityssa yhdelle tytölle jossain talossa.. Taisi olla yläkerrassa se tyttö.

Chiru kirjoitti:Niin, olen täällä (jälleen) kerjäämässä apua, kun en pääse eteenpäin... Eli, olen nyt siinä vaiheessa, että pitäisi voittaa tuo Misty (vissiin), mutta kun häntäpä ei salilta löydy. Oonko mennyt väärässä järjestyksessä nämä paikat tai jotain..?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa