Lisänä vaihdossa melko halvalla molemmat setin basculiinit. (Jep myös se super commoni)
Kaikki olivat kuudennetta painosta.
Mie sain yhden päivän aikana neljä shinyä, ja myöhemmin viidennen
Eihän mulla mikään yliluonnollinen tuuri ole, only one random
Mutta, sain siis muutama viikko sitten haltuun shinyt Charizard, Lucario, Swampert, Raichu & Tangela. Voin mahdollisesti myöhemmin jaksaa selittää, liian väsy nyt. :v
Argatni kirjoitti:Rupesin innokkaasti harrastamaan urheilua ja liikuntaa. Bodaan joka päivä punttiksella ja lenkkeilen usein.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.

Jontukka kirjoitti:Argatni kirjoitti:Rupesin innokkaasti harrastamaan urheilua ja liikuntaa. Bodaan joka päivä punttiksella ja lenkkeilen usein.
No mutta, sittenhän olemme samassa jamassa molemmat. Olen itse käynyt 3 viikon ajan joka päivä punttiksella.
Tarkoitus olisi kasvattaa lihasta.

Mewstor kirjoitti:Hehkutan sitä, että pääsin Traconiin (joka oli paljon parempi kuin tämän vuoden Animecon) ja sain Takahashin nimmarin suuren vääryyden ja vastoinkäymisten jälkeen. Ostin myös paljon kaikkea kivaa.

Bulbasaur100 kirjoitti:Nyt huudetaan! OLEE OLEOLEOLEE!! Saan pian ihka oikean puhelimen jonka legendaarinen nimi on: Iphone 4!
Oon ikionnellinen! vihdoin eroon vanhasta nokia romusta joka on ihan surkee
PAKKO HEHKUTTAA! Nyt ei enää tartte laulaa: I ain't got no Iphone!

Darrell kirjoitti:Bulbasaur100 kirjoitti:Nyt huudetaan! OLEE OLEOLEOLEE!! Saan pian ihka oikean puhelimen jonka legendaarinen nimi on: Iphone 4!
Eikös ne ny ala jo tekemää iPhone 5:sta? (Ei sillä että tietäisin, uutisissa vain oli jokin random huhu) Ja eikkös se noksu olisi parempi? Omasta mielestäni Applen tuotteet sopii vain roskakoriin.
Ja mitä huonoa sitten muissa Applen tuotteissa on? Meillä on myös Applen tietokone, joka on myös toiminut hyvin. (+sitten vielä Applen joku langaton reititin.)
Darrell kirjoitti:Bulbasaur100 kirjoitti:Nyt huudetaan! OLEE OLEOLEOLEE!! Saan pian ihka oikean puhelimen jonka legendaarinen nimi on: Iphone 4!
Eikös ne ny ala jo tekemää iPhone 5:sta? (Ei sillä että tietäisin, uutisissa vain oli jokin random huhu) Ja eikkös se noksu olisi parempi? Omasta mielestäni Applen tuotteet sopii vain roskakoriin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa