Valvoja: pikanoob
Dark Axeli-2000 kirjoitti:ai jaa mutta eiks blackia/whitea myydä vain kiinan kielisenä? ainakin netissä myytiin vain kiinaks.

metapad kirjoitti:voisko joku kertoo oman pal pad koodinsa niin minä voin kertoa omani.kun se tyyppi päästää mut sinne mut ei voi vaihataa mitään kun kaverit ei oo ikinä online!
) Ja rare candyt maksaa paljon BP:itä.Masterball kirjoitti:Minul on semmone 52 level Leafeon Pearlissa joka pitäis saada 71 level et oppii Leaf Bladen ni onko mitään nopeaa koulutus tyyliä miten vois kouluttaa sen nopeesti? (oon laiska kouluttaja) Ja rare candyt maksaa paljon BP:itä.
Dark Ho-oH kirjoitti:Masterball kirjoitti:Minul on semmone 52 level Leafeon Pearlissa joka pitäis saada 71 level et oppii Leaf Bladen ni onko mitään nopeaa koulutus tyyliä miten vois kouluttaa sen nopeesti? (oon laiska kouluttaja) Ja rare candyt maksaa paljon BP:itä.
Laita sille Exp-Share holdiin niin se saa exptä vaikka ei olisi taistelussa mukana.

Darrell kirjoitti:Dark Ho-oH kirjoitti:Masterball kirjoitti:Minul on semmone 52 level Leafeon Pearlissa joka pitäis saada 71 level et oppii Leaf Bladen ni onko mitään nopeaa koulutus tyyliä miten vois kouluttaa sen nopeesti? (oon laiska kouluttaja) Ja rare candyt maksaa paljon BP:itä.
Laita sille Exp-Share holdiin niin se saa exptä vaikka ei olisi taistelussa mukana.
Mut se on jo 52lv nii ei se paljoo sellassii tarvii? Leaguen hakkaa helposti. Tjaa siis kyl vaa Berthan mut kuitenki.
Mutta onko mitään millä voi puolittaa Exp:itä tai nopeuttaa Exp:n saamista kuin vaihtaminen toiseen peliin ja takas?
Darrell kirjoitti:Annat Lucky Eggin holdii nii tulee nopeemmin Experiencee. Hakkaat Victory Roadin pokei sillee et Lucky Egg holdissa nii tulee aika nopsaa expaa. Lucky Eggin voi saada Wild Chanseyltä kuten varmaan tiesitkin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa