Hansu kirjoitti:Milloinkohan se Mario kart7 tulee senkin aion joskus ostaa
Hansu kirjoitti:JES VIHDOINKIN FAKTAA olen kans kokeillu jok ikinen päivä jok se tulis mut aina tuloksetta kiva nyt tietää et näin tapahtuu ja kekkä aikoo hankki super mario 3d landin mä aijon kunhan saan rahaa se tuli jo 18.11.11 JEE! Milloinkohan se Mario kart7 tulee senkin aion joskus ostaa

Hansu kirjoitti:mistä jayem ostit sen ja kiitos tiedosta kelt raquaza

Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Update siirrettiin, se tulee vasta 8.12.2011. Ärsyttävää... >_<

Ja mitä pelejä kannattaa hommata tai mitä näistä...itse ajattelin tuota super pokemon rumblea ja mario 3D landia...mutta myöskin mario kart 7 ja se zelda kiinnostaisi...ajattelin ostaa pari peliä. Ja asun täällä Lahden seudulla...mistä täällä saisi halvimmalla 3DS:n? Lahdessa on Kärkkäinen, joka myy halvalla kamaa, mutta siellä ei nähtävästi ole myynnissä 3DS:ää...kun taas Oulun, Iin ja Ylivieskan Kärkkäisillä on, myyvät hintaan 178 € ainakin netin mukaan. Gigantin, Prisman hinta jotain 200 €...sitten taas on GameStop joka avattiin Karismaan...siellä myydään hintaan 200€ ja peli kaupan päälle hintaan 9€...ne pelithän maksaa jotain 60€/kpl ...eli jos ostaisin Gamestopista 3DS hintaan 200€ kaupan päälle peli hintaan 9€ ja sitten se toinen peli jostain muualta...kertokaa nyt mistä saa halvalla! Ylihintaa en maksa 

http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Lahden Karismasta, GameStopista ostin...hinta oli vähän enemmän kuin odotin, mutta alle 300€ kuitenkin. Se oli kyllä viimeinen joululahja jonka hankin tänä jouluksi, tulee kalliiksi muuten. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa