Varmasti menen!

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Päivitin. Maksaako Kitacon? (Paljon?)

Hikaru kirjoitti:Aika outoa kyllä, ettei tässä vaiheessa ole vielä päivämäärää tai edes nettisivuja vaikka noin suuresta tapahtumasta on kyse. Tuleekohan tuosta mitään.
Muihin sitten mennään, jos porukalla innostusta riittää. Jos porukka innostuu/ on kuskeja/ jaksavat niin, luulen että ainakin tracon ja desucon sitten myös. Vielä on paljon jossittelua ja suunnitelmat saattaa vaihtua
Pocu kirjoitti:Tuota tuota... Ajattelin kysyä, mihin coniin mun kannattaisi mennä? Mä en oo aiemmin käyny yhessäkään conissa, eli en oo koskaan cossannukkaan. Mä en haluaisi edes cossata. Ja mä asun "korvessa", lähellä jyväskylää, mutta sinnekkin on matkaa n. 30 min. Mä luin tosta jyväskylän kosuconista, et se ois tänä vuonna (ellen ihan väärin ymmärtäny?). Ja oon sit ajatellu, et se kuulostaa ihan kivalta, koska ei ois matkaakaan paljoa, mutta sekin on cosplay painotteinen (ellen taaskan ihan väärin ymmärtänyt). Muutenkin mä en oo täysikänen ja sillei, eli multa ei löydy sitä rahaakaan mahdottomuuksiin.
Kiitos jo näin etukäteen!
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Jaha, tuo edittaus syssäytyi sitten näköjään minun vastuulleni. >.< Noh, päivitinpähän listan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa