Mä voin uhrautua näihin kaikkiin

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Nyt kun tuli puhe omista peleistä, niin olen jo pidemmän aikaa ajatellut, että voisi tehdä Pokémon aiheisen visual novelin (kuvallinen peli/kirja fuusio, jossa voi vaikuttaa tarinaan tekemällä valintoja), mutta...
- Kuinka pitkä sen tulisi olla?
- Minkä tyylistä tarinaa?
- <insert random kysymys>
- Löytyykö pelaajia?
Voin myös ehkä testata tuota peliä, jos se on suht lyhyt. Mitään pitempää en nyt jaksa. =P

Waker kirjoitti:Eroge. Pokemon visual novel kuullostaa ajatuksena melko faililta ö___Ö
E: Minkälaisia routeja siinä olisi? Örvelö-routen täytynee olla vaikea sillä Örvelöhän on tsundere.
Ja megauploadista: Harmi sillä tavalla, että animen lataus hidastuu todella. Tunnissa 12 jaksoa oli kova juttu (torrentteja en halua käyttää).
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Waker kirjoitti:Eroge. Pokemon visual novel kuullostaa ajatuksena melko faililta ö___Ö
E: Minkälaisia routeja siinä olisi? Örvelö-routen täytynee olla vaikea sillä Örvelöhän on tsundere.
Ja megauploadista: Harmi sillä tavalla, että animen lataus hidastuu todella. Tunnissa 12 jaksoa oli kova juttu (torrentteja en halua käyttää).
No lol Waaaager.
zomgupload taitaa olla yhtä nopea.

rayquazafani kirjoitti:Herran jestas!
En tiennytkään että täällä on luovia käyttäijä

Eilen olin unisena keksinyt "tyylikkäitä ratkaisuja" pelin tekemiseen, ja olen nyt aamulla pari tuntia korjannut omia virheitäni... Joita on paljon. 

Chiru kirjoitti:Seuraava lause on kaikille niille, jotka hakevat peleilleen testaajia:
Löytyy paljon vapaa-aikaa, joten testaan mielelläni
python /kansion/sijainti/tähän/Peli/peli.py

http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa