Valvoja: pikanoob
ite otan aina typhlosionin jos on mahista, kyseessä on lempi pokemonini. Mutta mielestäni pelkän startterin levutus -pelaamis tyyli on tylsä. Itse ainakin tykkään tasaisesta levutuksesta.
Tas kirjoitti:Nopeasti kattelin salien tyypit läpi ja pelkästään tyyppien perusteella tosiaan Chikorita on selvästi huonoin starter. Paras taas olisi Cyndaquil. Starteria ainoastaan käyttämällähän pelin läpäiseminen on kaikkein helpointa, sillä starter saa itsekseen kaiken kokemuksen ja hakkaa sitten kaikki vastustajat pelkästään levelien turvin. Pokemonien kehittäminen suurelle levelille on siis paras tapa läpäistä peli. Ei ole olemassakaan mitään parasta tiimiä tai parasta starteria. Ota se mistä itse tykkäät eniten.
!
Feraligatr kirjoitti:Tämä ei varmaan ole tänne sopiva mutta onko jollai yhtään ylimääräistä Riolua/Lucariota jonka vois vaihtaa pois helpolla?

Zhaituki kirjoitti:Feraligatr kirjoitti:Tämä ei varmaan ole tänne sopiva mutta onko jollai yhtään ylimääräistä Riolua/Lucariota jonka vois vaihtaa pois helpolla?
Voinhan mä aina breedaa mun choice specs lucariota, mutta wifi tikkuni ei tykkää toimia yleensä ja asut aivan toisella puolella suomea. Nimittäin ite olen helsingin miehiä.
no jos löytyis joku muu mukava ihminen jolta löytyis tuoFeraligatr kirjoitti:Zhaituki kirjoitti:Feraligatr kirjoitti:Tämä ei varmaan ole tänne sopiva mutta onko jollai yhtään ylimääräistä Riolua/Lucariota jonka vois vaihtaa pois helpolla?
Voinhan mä aina breedaa mun choice specs lucariota, mutta wifi tikkuni ei tykkää toimia yleensä ja asut aivan toisella puolella suomea. Nimittäin ite olen helsingin miehiä.
Harmino jos löytyis joku muu mukava ihminen jolta löytyis tuo

Mr.Master kirjoitti:Juu tuota noin tiiän ettei tää tänne varsinaisesti kuulu, mutta ei ollut muutakaan paikkaa mihin laittaa, mutta asiaan. Tarvitsisin Giblen HG:hen, eli voisiko joku kiva kaveri vaikka breedata mulle halvalla yhden?![]()

Luca kirjoitti:Tälläinen juttu mihin haluan vain varmistuksen: kehittyvätkö tradettamisella kehittyvät pokemonit(kadabra,haunter yms.) kun siirtää 3. generaation pelistä 4. generaation peliin?
Regimeta kirjoitti:Luca kirjoitti:Tälläinen juttu mihin haluan vain varmistuksen: kehittyvätkö tradettamisella kehittyvät pokemonit(kadabra,haunter yms.) kun siirtää 3. generaation pelistä 4. generaation peliin?
Ei toimi. Pokémonit siirtyy, ei vaihdu.

Darrell kirjoitti:Syy tuohon eitoimivuuteen on:
Siirtäminen 3. Generaatiosta (Ruby/Sapphire/Emerald/FireRed/LeafGreen) suoraan 4. generaatioon on kutsuttu sanalla Migrate. Pokemoneja ei voi lähettä 4. generaatiosta kolmanteen koska Sinnoh pokeja Hoennissa ja Kantossa? (Siis oikeesti. Läpäsis Rubyn Arceusilla.) Sama Migrate asia on myös kun siirretään pokemoneja 4. generaatiosta 5. generaation Black/White peleihin. Trade taasen on asia jossa kaksi saman generaation peliä vaihtaa pokemonia keskenään.
Pähkinänkuoressa: Trade ja Migrate ovat eri asia. Toisin sanoen jos Migrateet pokemonin se vain siirtyy toiseen peliin. Kun taas Tradeet, se on melkein samanlaista paitsi siin menee vaan yks pokemon ja siitä saa yhden pokemonin. Tradessa on myös "lisäominaisuuksia". Niitä ovat nämä kehittymiset yms.

Eduboy94 kirjoitti:Monelta tarkalleen näissä peleissä alkaa mikäkin vuorokauden aika?
Miku kirjoitti:Eduboy94 kirjoitti:Monelta tarkalleen näissä peleissä alkaa mikäkin vuorokauden aika?
Aamu: 4:00-9:59
Päivä: 10:00-19:59
Yö: 20:00-3:59
Eduboy94 kirjoitti:Miku kirjoitti:Eduboy94 kirjoitti:Monelta tarkalleen näissä peleissä alkaa mikäkin vuorokauden aika?
Aamu: 4:00-9:59
Päivä: 10:00-19:59
Yö: 20:00-3:59
On siinä välissä iltakin.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa