Valvoja: pikanoob

http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535Mov kirjoitti:Kyllä minä whiten ostan, sen verran siistiltä tuo Zekryem näyttää.

Zhaituki kirjoitti:Mov kirjoitti:Kyllä minä whiten ostan, sen verran siistiltä tuo Zekryem näyttää.
Ööh black kyurem taitanee tulla ihan black 2:ssa.
colmio kirjoitti:Lähdettä?
Selkeästi musta tausta black-kyurem:ssa. (Saa black 2:ssa)..... Melko pieni todennäköisyys että se saatava muoto/pokemon on eri kuin mitä kannessa.
Zhaituki kirjoitti:colmio kirjoitti:Lähdettä?
Katos aloitus viestin kuvaa. Selkeästi musta tausta black-kyurem:ssa. (Saa black 2:ssa)..... Melko pieni todennäköisyys että se saatava muoto/pokemon on eri kuin mitä kannessa.
http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Jos nyt tahdon läpikäydä niiden tarinan, niin minun on varmaan pakko ostaa jompikumpi. En edes tajua miksi valitan tästä, kun saadaan lisää pelattavaa. Sapettaa vain, että olisin sitten voinut alunperinkin ostaa ne ja nauttia niistä samaan aikaan kuin kaikki muutkin.Keltainen Rayquaza kirjoitti:Miksi linkata 1:30 min video kun voi laittaa yhden kuvan...Spoiler:
Mutta joo, hienot boksit.
crazyraichu kirjoitti:Upeaa, Nintendo, upeaa. Me gusta. Odottelen innolla lisäinfoa. Molemmat Kyuremin formit ovat hienoja, joten en oikein osaa sanoa, kumpi houkuttelee enemmän.
crazyraichu kirjoitti:Vihdoinkin jotain normeista poikkeavaa, ehheh. Toivottavasti nämä pelit poikkeavat oikeasti siitä tavallisesta juonenkulusta vähän enemmän, mutta mene ja tiedä.
Ja toivottavasti tähän laitetaan kunnolla sisältöä. Sisälläni heräsi uusi toive että viimeinen sali olisi Double Battle Blackin ja Whiten viimeisen salin salijohtajia vastaan (Iris ja Drayden). Ja Elesan sali saisi tulla myöhemmin jotta saataisiin enemmän sähkötyypin Pokémoneja hänen käyttöönsä, itse petyin kun hänellä oli vain 2x Emolga ja Zebstrika vaikka myöhemmin olisi voinut olla Joltik/Galvantula sekä Tynamo/Eelektrik/Eelektross.Shiny Entei kirjoitti:Juuri huomasin, että Kyuremin molempien muotojen hännistä lähtevät jonkinlaiset letkut olkapäissä sijaitseviin "jääpiikkeihin". Luultavasti tapa ylläpitää muoto?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa