Valvoja: pikanoob
Doragon kirjoitti:Olisi myös upeaa, jos Unovan aluetta olisi laajennettu (lisää tutkittavaa, totta kai).
Chiru kirjoitti:Jotain minulta jäi ymmärtämättä.
Miksi ihmiset sanovat, että kun heillä on esim. Black niin heidän täytyisi ostaa Black 2, koska se on jatkoa juonellisesti.
Eikös se ole ihan sama, koska Blackissa ja Whitessä oli ainakin suunnilleen samanlainen juoni? Eri asia on sitten tietysti pelien muut ominaisuudet, mutta niistä en sanonut vielä mitään. Itse ainakin odotan vielä tietoja villeistä Pokemoneista tms.

Shiny Entei kirjoitti:Itse epäilen, ettei tästä tule R/S/E-remakea edes puolilta osin, ja itse todellakin voin sanoa, että omasta mielestäni saisi olla olematta osaksikaan R/S/E, sillä silloin se minun mielestäni ei enää olisi B/W-ta. Tehkööt ihan kunnon remaket jos tekevät ollenkaan <_<
Eli pilkettä sinne silmäkulmaan ja hyvää keskustelua aiheesta, kiitän!Bulbanews kirjoitti:The formes will be known as Sparkling Blue Black Kyurem and Burning Red White Kyurem, respectively. Kyurem will change forme when its emotions get worked up and going into "Overdrive" status.
Shiny Entei kirjoitti:Bulbanews kirjoitti:The formes will be known as Sparkling Blue Black Kyurem and Burning Red White Kyurem, respectively. Kyurem will change forme when its emotions get worked up and going into "Overdrive" status.
Hmmm.... Ensinnäkin: Naurettavat nimet. Toiseksi: Mikä hemmetin Overdrive-status? Lienee hiukan samanlainen kuin Darmanitanin Zen Mode.
Shiny Entei kirjoitti:Uutisiaaaa~ Kyuremin muodot pitävät vanhan Dragon/Ice-tyypityksensä, mikä on sinänsä harmillista. Painot ja pituudet tulivat myös julki, mutten niitä jaksa päivittää. Lisäksi Pokémon Smash julkaisee huhtikuun kahdeksas lisää Pokémon Black 2 ja White 2-infoa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa