OshaFan kirjoitti:KoReaNMaG, täällä Suomen maassa ei enää sukupuolisesti ja/tai seksuaalisesti eritellä. Voihan olla seksuaaliselta identiteetiltään mikä vain mielenkiinnostaan välittämättä
Esim. eivät välttämättä tanssia harrastavat miehet ole homoseksuaaleja kuten eivät myöskään miehekkäästi käyttäytyvät naiset ole aina.

En ole koskaan saanut mitään palkintoa saati sitten pokaalia, joten olin aika innoissani. Ja sain lisäksi suklaata! Tosin sitä saivat kaikki festivaalin videoiden tekemiseen osallistuneet opiskelijat. Palkintoja jaettiin 4-5. Kahdelle hyvälle elokuvalle, yhdelle tai kahdelle näyttelijälle ja yhdelle henkilölle osallistumisesta hyvin monen elokuvan tekoon. Kokeellisesta elokuvastani sanottiin että se oli "kuumottava".
OshaFan kirjoitti:Minkäslaista matematiikkaa oli?
*Jirachi* kirjoitti:OshaFan kirjoitti:Minkäslaista matematiikkaa oli?
Lukion kolmoskurssi, aiheena mm. yhtälöt, eksponentti- ja potenssiyhtälöt. Lyhyttä matikkaa : D
Itse hajoan pitkän viimeiseen kurssiin
(MAA10). Aiheena integraalifunktiot 
*Jirachi* kirjoitti:OshaFan kirjoitti:Minkäslaista matematiikkaa oli?
Lukion kolmoskurssi, aiheena mm. yhtälöt, eksponentti- ja potenssiyhtälöt. Lyhyttä matikkaa : D

. Me, jotka olemme pärjänneet ilman merkintöjä 

Silver kirjoitti:*Jirachi* kirjoitti:OshaFan kirjoitti:Minkäslaista matematiikkaa oli?
Voit sitten käydä tekemässä mun kokeen 28. päivä?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa