Valvoja: pikanoob

Black 2 olisi luonnolinen jatko-osa jo omistamalleni Blackille, ja siina on challenge mode, mutta toisaalta White 2:ssa on enemmän exclusiveja joita ei saa blackeista. Todennäköisesti B2 tulee kuitenkin mukanani kotiin huomenna.Timantti kirjoitti:Olen aika ylpeä siitä, että olen onnistunut pysymään melkein täydellisessä pimennossa kaikesta peliin liittyvästä. Salijohtajat on kyllä tullut nähtyä ja muuta tällaista pienempää, mutta ei mitään suurempaa: juonesta en tiedä yhtään mitään, uudesta kartasta en myöskään enkä edes tiedä mitä pokemoneja peleissä saa (version exclusivejen lisäksi xD
JayEm kirjoitti:Itsellä aivan sama juttu, enkä ole edes mietiskellyt tiimiä valmiiksi. Sen tiedän että aloitan Tepigillä (Whitessa aloitin Oshawotilla). Ja luonnollisesti kaikille pokeille lempinimet.
Sinänsä harmittaa ettei pääse aloittamaan Challenge Modella suoraan, mutta ellen saa sitä aiemmin, niin pelaan pelin rauhassa kertaalleen läpi ja aloitan uuden saven kun saan jostain Challenge Moden...
Itse kun haluan heti aloittaa challenge modella kun kertaalleen japsi black 2:en vetänyt läpi mutta kun ei ole aito niin IR yhteyttä ei ole.
No, ensi kerralla sitten.

) Aika jännä, että mulla on tänään synttäripäivä.
D En malta odottaa, että pääsen white2 pariin! Yllätyksenä tuli, että vaikeustasoa voi vaihtaa..
Ihan ok peli ollu tähän mennessä.
http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
). Peliä on nyt pelattu 1:30 h. Peli on kyllä mahtava, aluksi onnistuin pääsemään ensimmäiselle salille, ja niinkin lupaavasti voi mennä, hävisin 2 kertaa putkeen!
Otin tässä ekaksi Pokémoniksi Oshawottin ja jos olisin hyvin menetellyt olisin ottanut Tepigin kuten siskoni sanoi: "Eiks se legendaarinen on jäätyyppiä? Ota sit Tepig!" No en sitten tätä Tepigiä valinnut.
Muttamutta ensivaikutelma on TODELLA HYVÄ! Ostakaa muutkin ihmeessä! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa