No, paria videota en katsonut, ettei paljastu liikaa, mutta osan kyllä katsoin ja melkein kaikki jutut luin.
Ostan molemmat, siis Black 2:n ja White 2:n, kerralla pian tässä kuussa. Varmaan Gigantista, mutta jos sieltä on sillä hetkellä loppu, niin muualta edullisesti... Pelaan ensin Black 2:n sen siitä saatavan avaimen takia, joka avaa toisessa pelissä sen jonkun Challenge mode:n ja White 2:n pelaan joskus myöhemmin ( pidän enemmän Black 2:n ´´haastavasta avaimesta´´) ... on pari muutakin peliä odottamassa, joten tuskin vedän molempia putkeen, mutta Black 2 pelaan heti kun saan sen. Aion ladata molempiin yhden Genesectin, jos vain kaikki sujuu niinkuin suunnittelin.
Pelit kuulostavat ainakin tosi monipuolisilta, kun niissä on niin paljon uusia loistavia ideoita ( joista onkin täällä jo paljon puhuttu, gameplay... ) Grafiikka näyttäisi ja vaikuttaisi silmiä hivelevältä minun mielestäni... No, ettei mene liiaksi ylistykseksi niin mainittakoon yksi pieni ´´puute´´, mikä on minusta vähän tyhmä: Snivy, Tepig ja Oshawott olisivat hyvät aloitus- Pokémonit, jos niiden lisäksi olisi valittavana yksi aivan uusi ja ennennäkemätön viidennen sukupolven Pokémon, mitä ei olisi voinut saada aiemmin. OK, se olisi ollut vain minun toiveeni, mutta nyt kun minulla on jo Black:ssa Serperior ja White:ssa Emboar ja pian Black 2:ssa Oshawott, niin White 2:ssa täytyy valita joku jonka on jo valinnut. No, näillä mennään. Pääasia, että saa kaikki aloituspokémonit helposti.
( Sori, kun selitän liian perusteellisesti, asian olisi kai voinut ilmaista lyhyemminkin, kun siitä on jo mainittukin. Luonnevika
... )Osa täällä on jo peleissään vaikka kuinka pitkällä, mutta minä maltan odottaa vielä hetken. Ihanat pelit varmaan!
Aion pitää huolta, etten anna yhdenkään Suomessa saatavan eventin mennä enää ohi.
Viimeksi sain Keldeon ja seuraavaksi Genesect.
Itse en haluasisi kuudennen sukupolven tulevan ihan pian, edes ensi vuonna. On niin paljon tekemistä nyt muutenkin. Mikäli tulee kuudetta sukupolvea, en minä ainakaan tiedä... Ja tiedän, että ´´uusi viidennen sukupolven Pokémon ´´ oli spekulaatiota. Ajattelin vain juuri sitä että ainakin Black 2/White2 - peleissä olisi ollut monipuolisuuden vuoksi joku neljäs uusi Pokémon kolmen nykyisen aloitus - Pokémonin rinnalla... mutta kaikki muu peleissä vaikuttaa järkevältä. Ja en muuten halua arvostella liikaa, kun en ole mikään pelintekijä.
Katsotaan nyt. 

Joku on sanonut sinulle että Grey tulee, koska tähän asti on aina tullut kolmas versio (esim. Diamond ja Pearl => Platinum). Grey olisi ollut se todennäköisin kolmas versio, koska Kyurem on harmaa ja harmaa on mustan ja valkoisen sekoitus. Tällä kertaa pelintekijät kuitenkin päättivät että tekevät kolmannen pelin (joka on vain hieman paranneltu versio edellisistä) sijasta jatko-osat eli Black 2 ja White 2, ja onhan se Kyurem niissäkin, mutta nyt on olemassa musta Kyurem ja valkoinen Kyurem.