Pikapika kirjoitti:- Aion vihdoinkin saada tyttöystävän (olen jo 13 vuotta !!)

May the photon force be with you!
) ylioppilaaksi, mut onhan monella muullakin ollut rankka menneisyys varmaan, joillakin ehkä enemmän ja joillakin vähemmän, mut kumminkin... Ei sitä voikaan verrata, kaikki omat kokemukset, varsinkin tunne-elämään liittyvät, on tietty niin henkilökohtaisia...! No niin, se siitä nyt.
... mutta ei mitään pahaa kuitenkaan, ei toki...
Jee, tinat valettiin eilen illalla aattona perheen ja yhden veljeni ( 29 v. ) kaverin kanssa, toinen veli asuu kylläkin Pääsiäissaarella eikä ole käynyt Suomessa sen koommin vielä ( muutti 2011 syksyllä sinne Suomesta ) , saa nähdä nähdäänkö tänä vuonna... ja hänestä tulee tänä kevättalvella tai ensi keväänää isä ja minusta täti ja näin päin pois...
Mitenköhän edes osaan olla sitten hyvä täti, varsinkin kun Pääsiäissaari on niin sanotusti toisella puolella maapalloa Suomesta katsottuna, mutta yritän kai parhaani ja aikahan senkin sit näyttää... vielä on liian aikaista sanoa enempää... Pidän kyllä lapsista noin yleensä, vaikka tuskin itse koskaan haluan äidiksi, muutenkaan ja vastuukin on niin suuri...
Ja nyt tätä tyttöä jo väsyttää sen verran, että hyvää yötä kaikille, minä ainakin taidan käydä pian nukkumaan, tai kohta, kunhan nyt maltan lopettaa yöllä koneella roikkumiseen. En ainakaan ihan koko yötä ainakaan aio siis valvoa, oli Uusi Vuosi tai ei ( ainakaan tänä vuonna ja eka päivänä, 1.1.2013 )... Öitä!

Umbrespeon kirjoitti:2012 oli aika ihana vuosi, löysin ihanan irkkikannun ja sieltä ihania ihmisiä. Kiitos teille kuluneesta vuodesta
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Pikapika kirjoitti:Ja vielä kerran hyvää uuttavuotta !
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken kirjoitti:Pikapika kirjoitti:Ja vielä kerran hyvää uuttavuotta !
En ymmärtämnyt viestisi tarkoitusta, toivotithan sitä jo uutenavuotena.

Pikapika kirjoitti:Ja vielä kerran hyvää uuttavuotta !
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa