Valvoja: pikanoob

PokéGirl4-ever kirjoitti:Suunnattoman ärsyttävää iloisuus-kouluttaa Togepia jonka ainut iskevä liike on Metronome... Sit se käyttää jotain Mementoo, Selfdestructia ja Explosionia tai muuten vaan liikkeitä jotka ei iske ollenkaan kuten joku Leer tai Iron Defense

PokéGirl4-ever kirjoitti:Joo on sillä jo Bell holdissa. Lähinnä ottaa päähän se, että Togepin iloisus ei nouse, jos se ei taistele itse, ja ainoat vastukset joille se epäluotettavine Metronomeineen pärjää ovat Pinwheelin edessä olevan ruohikon Pidovet, Tympolet ja Audinot. Onneksi siinä vieressä on edes Nurse niin Metronomesta ei lopu PP:t...
Niistä pokéista saa expaa todella vähän, joten homma etenee hitaasti. Lisäksi kannustaa se, että seuraavaksi kehitysjonossa on tulossa toinen Togepi, josta syntyvä Togetic tarvitaan Togekissiksi. Ja sen jälkeen vuorossa on Buneary. Oh yeahDD

Zhaituki kirjoitti:Sen takia haluat kävellyttää sitä taistelemisen sijaan, nousee nopeammin iloisuus.

(huvittava ajatus, pitäisi tuosta piirtää kuva
)
http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Kannattaa jatkossa napata jos noin käy. xP

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Yllättävän monella tullut itsetuhoisia shinejä! o_O Sen takia kannattaa aina pitää mukana se yksi Master Ball.
Mewer kirjoitti:Bulbasaur100 kirjoitti:Keltainen Rayquaza kirjoitti:Riolucario kirjoitti:Kun olin Sapphiressa melkein päässyt liigan läpi, vain championin viimeinen Pokemon jäljellä, hävisin. Hävisin monta kertaa putkeen championille. Olin silloin aloittelija.
Ei tullut mieleen tallentaa ennen otteluita?
joskus ei kannata esim: pelasin pari viikkoa sitten soul silverii tallensin liiga keskelle ja sammutin seuraavana päivänä halusin mennä nappaamaan raikouta ja enteitä sit vaa olinkin liigssa kaikki popet hävis paitsi Scizor ja sillon tietty oli kogan muk raah en voinu iskee eikä se muhu >.<
Häviä---> Lennät ulos---> Menet pyydystämään Raicouta ja Enteitä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa