Valvoja: pikanoob
. Se on hauska kuinka nimien takana on ajatusta. Pokabu ja Mijumaru olivat kyllä myös hyviä, mutta Tsutarja ei minua mielyttänyt. Mutta miksi amerikkalaisten täytyy omia se pokemaa? No se on saanut vaikutteensa USA:sta, joten kaipa menee. Ihan hauska sanaleikki nimessä sentään, mutta Ishhu oli hyvä.KoReaNMaG kirjoitti:Voisko joku tiivistää mulle kaiken Dream Worldistä , alkaen siitä että miten sinne pääsee jne.... toivottavasti joku jaksaa

KoReaNMaG kirjoitti:KoReaNMaG kirjoitti:Voisko joku tiivistää mulle kaiken Dream Worldistä , alkaen siitä että miten sinne pääsee jne.... toivottavasti joku jaksaa
Eikö joku vois oikeesti kertoa

Luca kirjoitti:Mut onko kivaa pelata peliä jonka kieli on täyttä siansaksaa, jollet sitten osaa japania hyvin. Mutta ton avullahan vois vissiin tehä sen kikan jolla saa helpommin shiny pokeja. Siihen tarvi ulkomaalaisen Diton ja jotain.
Ei sillä kielellä nyt niin paljoa väliä ole ainakaan pelattavuuden kannalta.

Eduboy94 kirjoitti:Mitä jos Zekromin/Reshiramin tappaa N's Castlessa?
Eduboy94 kirjoitti:Eli siis jos ne tappaa niin se on sama kuin olisi kaikki poket kupsahtanu?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa