Digia kirjoitti:Lataa mine uusiksi? Ei ole iso prosessi... Tallenna vain maailmasi ensin johonkin kansioon, jos et halua niiden katoavan.
Minäkään en koskaan halua suuttua, ainakaan turhista ja pienistä asioista. Mutta jos on ollut tosi kova päivä ja pinnani viimein katkeaa, alan todennäköisesti huutaa täyttä kurkkua ensimmäiselle tuntemalleni ihmiselle joka tulee puhumaan minulle. Sitten marssin pois, rauhoitun ja menen pyytämään anteeksi kertoen, miksi menetin malttini sillä lailla... 

Kristalla meni huonosti.Jite kirjoitti:Euroviisutulos ei paljoo naurata Kristalla meni huonosti.
Vilsu kirjoitti:Jite kirjoitti:Euroviisutulos ei paljoo naurata Kristalla meni huonosti.
Kuka oikeasti odottaa että suomi pärjää viisuis?

Mewstor kirjoitti:Harmittaa se, että olen niin huono pelissä josta kuitenkin pidän todella paljon. 60+ pelituntia pitäisi riittää siihen, että oppii miten homma toimii, mutta ei, feilaan vain jatkuvasti joka taas aiheuttaa ragequitteja.
Mewstor kirjoitti:Harmittaa se, että olen niin huono pelissä josta kuitenkin pidän todella paljon. 60+ pelituntia pitäisi riittää siihen, että oppii miten homma toimii, mutta ei, feilaan vain jatkuvasti joka taas aiheuttaa ragequitteja.
-M3- kirjoitti:Mewstor kirjoitti:Harmittaa se, että olen niin huono pelissä josta kuitenkin pidän todella paljon. 60+ pelituntia pitäisi riittää siihen, että oppii miten homma toimii, mutta ei, feilaan vain jatkuvasti joka taas aiheuttaa ragequitteja.
Mikä peli on kyseessä?
Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa