Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Saattaapi olla että pääsen enää kolme kertaa Tampereen liigaan (seuraavat kolme viikkoa).Tulee kyllä ikävä!

)
Jemppu kirjoitti:Hienoahan se
Minä tuon vaihtokortit mukaan (ei tosin oo mitään modissa olevaa)
et jos joku tahtoo vaihdella mun kaa, niin ottaa korttei mukaan! (koitan kasata Blastoise pakkaa).
Voiko joku tuoda minulle laina pakan että voin maanantaina pelata jollain pakalla?

SwamperMan kirjoitti:Eli mitä tarvitset:
30€, jolla saa 9 Plasma Plast boosteria
Omat Basic Energyt
Omat korttisuojat 40 kpl
Prelikka säänöt:
Avataan 7 boosteria ja tehdään niistä (+ omista basic enuista) 40 kortin pakan ja pelataa turnaus. Pelatessa laitetaan vain neljä Prizea. Turnauksen lopuksi kaikki saavat 2 boosteria.
Jaa, siinä kaikki kun ei tämä varsinainen kisakaan ole.
Ilmoitautumiset mielellään YV:llä. Tervetuloa!

SwamperMan kirjoitti:Huomio kaikki poke pelaajat. 19.8 on Plasma Plast prelikka ja tämä on jo 100% varma. Ohjeet ovat tässä:SwamperMan kirjoitti:Eli mitä tarvitset:
30€, jolla saa 9 Plasma Plast boosteria
Omat Basic Energyt
Omat korttisuojat 40 kpl
Prelikka säänöt:
Avataan 7 boosteria ja tehdään niistä (+ omista basic enuista) 40 kortin pakan ja pelataa turnaus. Pelatessa laitetaan vain neljä Prizea. Turnauksen lopuksi kaikki saavat 2 boosteria.
Jaa, siinä kaikki kun ei tämä varsinainen kisakaan ole.
Ilmoitautumiset mielellään YV:llä. Tervetuloa!
Ja jos joku tulee myöhässä (mutta on tulossa kuitenkin) ilmoittaa viimeistään sununtaina. Kiitän tästä

Shadow Lugia kirjoitti:Tosiaan olis edessä muutto Tampereelle seuraavana lauantaina, vois vaikka yrittää raahautua sitten paikalle epäsäännöllisen säännöllisesti.

Pelataan Pokemonia. Meitä tamperelaisia poke pelaajia on 7-8 henkilöä kerralla. Ja uusia henkilöitä on tullut tutustumaan (toivon että he palaavat) mutta mahjongi porukkaa et löydä 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa