Pokémon X/Y apuketju

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Re: Pokémon X/Y apuketju

ViestiKirjoittaja Toukkiis » 15.10.2013 14:39

Kristyelle kirjoitti:Miten/Mistä saa peliin kehityskiviä? Miten rullaluistimet saa pois? Onko pelissä pokéradar??
Minä tietämätön *?*

Super trainingista saa niitä kiviä. Käytä niitä 3DS:ssän nuolinäppäimiä
nii voit kävellä. Pelissä on tietääkseni pokeradar, mutta en tiedä mistä sen saa :D
Luottamus ystäviin on ystävyyttä
Toukkiis

ViestiKirjoittaja sleepy » 15.10.2013 16:00

Miten tässä pelissä menee ev-koulutus? Tiedän, että super trainingilla ev-pisteitä ilmeisesti saa, mutta saako pojoja normaalisti battleistakin? Ennen exp. share on tietääkseni jakanut ev-pisteet siinä missä expankin, niin jakaako uusi exp. share mahd. ev-pisteet sitten kaikkien tiimiläisten kesken? o.o Vai saako evejä enää normaalisti battleista?

Vaikka en ingame tiimiä tulekaan ev-kouluttamaan tässä pelissä niin silti hieman hirvittää ajatus, että mahdollinen exp. sharen päällä pitäminen jakaa koko tiimille random evit :D
sleepy kiittää ja kuittaa
sleepy

ViestiKirjoittaja Voltorb » 15.10.2013 16:43

Pari kysymystä: Miten pokemon kehitetään? En tiedä mitään iskuista ja pokemoneista, joten en osaa tehdä tiimiä. Oisko jollain vinkkejä?
Voltorb

(: »«

ViestiKirjoittaja Toukkiis » 15.10.2013 16:46

Voltorb kirjoitti:Pari kysymystä: Miten pokemon kehitetään? En tiedä mitään iskuista ja pokemoneista, joten en osaa tehdä tiimiä. Oisko jollain vinkkejä?

Ainoa vinkkini on se, että kannattaa katsoa serebii.net kaikenmoista pokemoneista. Sieltä ainakin itse opin nopeasti.
Luottamus ystäviin on ystävyyttä
Toukkiis

ViestiKirjoittaja Jite » 15.10.2013 17:10

sleepy kirjoitti: saako pojoja normaalisti battleistakin? Ennen exp. share on tietääkseni jakanut ev-pisteet siinä missä expankin, niin jakaako uusi exp. share mahd. ev-pisteet sitten kaikkien tiimiläisten kesken? o.o Vai saako evejä enää normaalisti battleista?

Jep, ev-pisteitä jaellaan edelleen samalla logiikalla kuin ennenkin.
"Well, let's raise a ruckus."
Jite

(: also known as Scrupture

ViestiKirjoittaja Voltorb » 15.10.2013 21:11

Mistä tunnistaa shinyn?
Voltorb

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 15.10.2013 21:13

Uleensä se vähän kiiltelee ja se on eri värinen kuin normi
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
PRaGiGaM

(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö

ViestiKirjoittaja Voltorb » 15.10.2013 21:55

Miten voi vaihtaa tiimiläisiä?
Voltorb

ViestiKirjoittaja frost » 15.10.2013 22:00

Pokecentereissä olevien tietokkoneiden avulla. Mene koneelle, valitse someones pc ja organize boxes. Tällä tavoin voit siirtää pokemoneja säilöön ja ottaa säilöstä käyttöön.
frost

ViestiKirjoittaja Haruka » 15.10.2013 23:59

Tää ei nyt liity pokemoniin, mutta 3DSään kuitenkin.
Jostain kumman syystä konetta ei saa ladattua. Oon kokeillu kahdella eri laturilla monessa eri pistorasiassa mutta ei. Se vaan vilkkuu punasta valoa.
Haruka

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 16.10.2013 10:00

Pelaatko samaan aikaan? Itellä ainakin kestää hetken ennenkuin muuttuu takas siniseksi jos pelaan samalla.
Eduboy94

ViestiKirjoittaja Jite » 16.10.2013 10:11

Haruka kirjoitti:Tää ei nyt liity pokemoniin, mutta 3DSään kuitenkin.
Jostain kumman syystä konetta ei saa ladattua. Oon kokeillu kahdella eri laturilla monessa eri pistorasiassa mutta ei. Se vaan vilkkuu punasta valoa.

Luultavasti kyse on laitteesta (tai siis jostain viasta konsolin latauspistokkeessa). Itse omaan käytännössä saman ongelman, mutta toistaiseksi olen saanut korjattua pulman pitämällä itse tukea laturista pelatessani, tai kun en pelaa, käytän ladatessani jotain tarpeeksi suurta ja painavaa tukena, jotta laturin virransyöttöasento "normalisoituisi". (oma siis mystisesti on oletusarvoisesti hieman yläviistoon). Suosittelisin kuitenkin näyttämään konsolia maahantuojalle, jos vain mahdollista.
Jite

ViestiKirjoittaja Pampou » 16.10.2013 13:26

Jos on mahdollista niin kannattaa myös testata latausalustalla? Sehän lataa eri kautta kuin piuha.
Pampou

ViestiKirjoittaja Voltorb » 16.10.2013 22:21

Minne mennä sen jälkeen kun on hakenut sen fossillin ja vienyt sen että saa sen pokemonin?
Voltorb

ViestiKirjoittaja frost » 16.10.2013 22:24

Fossiilikaupungin pokecenterin vieressä on aquariumi. Sieltä pääsee seuraavalle routelle. Muista ottaa aquariumin sisällä onki kalastajalta, niin voit alkaa kalastamaan pokemoneja.
frost

ViestiKirjoittaja muhq » 17.10.2013 15:02

Hei meikä on uus wifi battleissa yms. Niin minkäslaisia sääntöjä tuolta löytyy ? Tiedän item/sleep/ohko clauset yms. mutta mitä pokemoneja saa käyttää, tai pystyykö valita jonku pelimuodon missä on tietyt pokemonit kiellettyjä, esim legendaariset ? Ajatus legendaarisista noissa matseissa kuulostaa naurettavalta... Valaiskaa tyhmää...
muhq

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 17.10.2013 15:12

muhq kirjoitti:Hei meikä on uus wifi battleissa yms. Niin minkäslaisia sääntöjä tuolta löytyy ? Tiedän item/sleep/ohko clauset yms. mutta mitä pokemoneja saa käyttää, tai pystyykö valita jonku pelimuodon missä on tietyt pokemonit kiellettyjä, esim legendaariset ? Ajatus legendaarisista noissa matseissa kuulostaa naurettavalta... Valaiskaa tyhmää...

Jos minut haastaa, mielellään ei double battlea. Hyväksyn doublen kyllä sillointällöin mutta meikälle on single parempaa. Minua ei sinänsä legendaariset haittaa kun onhan minulla sellainen super vahva tiimi tällä hetkellä. xD

Standard battle mode tietääkseni esti jotakin leguja ja tasoittaa kaikki poket 50:iin.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja skitty » 17.10.2013 15:13

Jite kirjoitti:Miten sinne Lumiosen vaatekauppaan pääsee, en kuulemma oo tarpeeksi tyylikäs sinne :/

Ilmeisesti sulla tarvii olla trimmattu Furfrou myös mukana. Sillä minä pääsin sinne.
skitty

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 17.10.2013 15:14

skitty kirjoitti:
Jite kirjoitti:Miten sinne Lumiosen vaatekauppaan pääsee, en kuulemma oo tarpeeksi tyylikäs sinne :/

Ilmeisesti sulla tarvii olla trimmattu Furfrou myös mukana. Sillä minä pääsin sinne.

Ei minulla ollut sitä että pääsin, minä tappelin kouluttajia vastaan kävin niissä erikois kaupoissa ja tehnyt omia manuaalisesti tehtyjä PR videoita. Siis Lumiosessa unlockaa sitä mukaan tavaraa mitä enemmän teet siellä. Rullis temput on kans hyvä oppia koska tarvii Lost Hotellissa niitä että pääsee punkkarin läpi.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Jite » 17.10.2013 20:36

Zhaituki kirjoitti:
skitty kirjoitti:

Ei minulla ollut sitä että pääsin, minä tappelin kouluttajia vastaan kävin niissä erikois kaupoissa ja tehnyt omia manuaalisesti tehtyjä PR videoita. Siis Lumiosessa unlockaa sitä mukaan tavaraa mitä enemmän teet siellä. Rullis temput on kans hyvä oppia koska tarvii Lost Hotellissa niitä että pääsee punkkarin läpi.

Itse en mitään noista tehnyt, laitoin vain vaatteet, joiden nimen tausta oli oranssi. Taisin kuitenkin tapella kouluttajia vastaan kadulla ja ravintoloissa.
Jite

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit