Valvoja: pikanoob
rayquazafani kirjoitti:Miten voi aloittaa uuden pelin? Ihan uteliaisuutta vaan mutta silti.

Illusions kirjoitti:Vaikka poistaisin jonkun henkilön kavereistani, pääsenkö kuitenkin kyseisen henkilön Friend Safarille sen jälkeen?

Illusions kirjoitti:Haluaisin saada Gliscorin, jolla on Hidden Ability. Jos nappaan Gligarin Hidden Abilityllä, periytyykö se breedatessa ja jos periytyy, muuttuuko se Gliscorin Hidden Abilityksi vai saako Gliscor randomilla minkä tahansa mahdollisista Abilityistään?
Illusions kirjoitti:Hienoa, hienoa.
Kysyisinpä vielä pariakin asiaa. Luin jostain, että törmättyä tarpeeksi monta kertaa legendaariseen lintuun ja sen karattua se asettuu aloilleen Sea Spirit's Deniin. Olen kuitenkin jo sen verran monta kertaa nähnyt Zapdoksen, että alan epäillä teoriaa. Saako sen siis napattua vain Arena Trapilla tmv., ja tuleeko Sea Spirit's Deniin Lugia, kun on saanut kaikki kolme lintua? Järkevämmältä se ainakin kuulostaisi kyseisen luolan nimen perusteella, vai enkö vain vieläkään ole nähnyt tirppaa tarpeeksi?
Doragon kirjoitti:Illusions kirjoitti:Hienoa, hienoa.
Kysyisinpä vielä pariakin asiaa. Luin jostain, että törmättyä tarpeeksi monta kertaa legendaariseen lintuun ja sen karattua se asettuu aloilleen Sea Spirit's Deniin. Olen kuitenkin jo sen verran monta kertaa nähnyt Zapdoksen, että alan epäillä teoriaa. Saako sen siis napattua vain Arena Trapilla tmv., ja tuleeko Sea Spirit's Deniin Lugia, kun on saanut kaikki kolme lintua? Järkevämmältä se ainakin kuulostaisi kyseisen luolan nimen perusteella, vai enkö vain vieläkään ole nähnyt tirppaa tarpeeksi?
Legendaarinen tirppa (heh) pitää nähdä 12 kertaa, minkä jälkeen se lentää oteltavaksi Sea Spirit's Deniin. Kannattaa tallentaa ennen luolaan menoa, koska se hyppää alas katosta.
Kävin itse paikassa myöhemmin kun olin täyttänyt Dexin, eikä mitään tapahtunut: eli Lugia ei tule vaikka on nähnyt ne kaikki.

D4rk3r kirjoitti:En tiedä kuuluuko ihan tänne, mutta onko normaalia että horde battleissa joku poke iskee kahdesti vuorossa sillä ehdolla että joku toinen poke jättää iskemättä samalla vuorolla?

Illusions kirjoitti:Jos tiedän, missä ympäri Kalosta lojuvat Mega Stonet ovat, voinko hakea ne vaikka kello ei olisi 20:00-21:00? Nehän eivät ole näkyvissä, mutta ovatko ne silti "olemassa" muihin kellonaikoihin?
mirika kirjoitti:Miten voi saada muita legendaarisia Pokemoneja, kuin vaan Mewtwo, Yvelta/Xerneas, Zapdos/Articuno/Moltres ja Zygarde?
DKäyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa