Tein kauhealla vaivalla äidinkielen projektia Pokémonista pari viikkoa, ja sain sen tänään takaisin... Olin erittäin huolissani, koska työni ei (mielestäni) ollut täysin ohjeiden mukainen...
Mutta 24/24 pistettä eli kymppi!
*iloinen*Regimeta kirjoitti:Perjantai 13. muka epäonnen päivä? Huomasin viime viikolla kotiin tullessani perjantaina koulusta YFU:n kirjeen ovella ja ilmeestäni olisi varmasti voinut päätellä kuinka innoissani olen - olen nimittäin yksi kolmestatoista suomalaisesta nuoresta jotka saivat täysstipendin kesävaihtoon Yhdysvaltoihin! Kesästä tulee vaihteeksi vähän erilainen, kun asun 6 viikkoa eli valtaosan kesälomasta Coloradossa. :)
PokéGirl4-ever kirjoitti:YES! :D Tein kauhealla vaivalla äidinkielen projektia Pokémonista pari viikkoa, ja sain sen tänään takaisin... Olin erittäin huolissani, koska työni ei (mielestäni) ollut täysin ohjeiden mukainen... :P Mutta 24/24 pistettä eli kymppi! ^^ *iloinen*
Keltainen Rayquaza kirjoitti:PokéGirl4-ever kirjoitti:YES!Tein kauhealla vaivalla äidinkielen projektia Pokémonista pari viikkoa, ja sain sen tänään takaisin... Olin erittäin huolissani, koska työni ei (mielestäni) ollut täysin ohjeiden mukainen...
Mutta 24/24 pistettä eli kymppi!
*iloinen*
Äikkä ja Pokémon?Millainen projekti se oikein oli?
Piti tehdä tietokirjamainen työ jossa väh. 5 lukua + itsepiirretyt kuvat. 

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Regimeta kirjoitti:Perjantai 13. muka epäonnen päivä? Huomasin viime viikolla kotiin tullessani perjantaina koulusta YFU:n kirjeen ovella ja ilmeestäni olisi varmasti voinut päätellä kuinka innoissani olen - olen nimittäin yksi kolmestatoista suomalaisesta nuoresta jotka saivat täysstipendin kesävaihtoon Yhdysvaltoihin! Kesästä tulee vaihteeksi vähän erilainen, kun asun 6 viikkoa eli valtaosan kesälomasta Coloradossa.
HUI! o-o
Onnittelut! Pidä hauskaa!
Kuinka hyvä tällaisen saantiin oikein pitää olla?!

YFU kirjoitti:Stipendiryhmän käsiteltäväksi saapui määräaikaan mennessä yli 300 erittäin korkealaatuista hakemusta, joista 43 hakijaa kutsuttiin haastatteluun. Stipendejä myönnetään kolmelletoista nuorelle eri puolilta Suomea, maantieteellinen tasa-arvo huomioiden.
Stipendin saamisen kriteerinä pidettiin vahvaa kiinnostusta ympäristöasioihin, vahvaa englannin kielen taitoa, motivaatiota sekä koulumenestystä. Haastatteluissa painotimme erityisesti motivaatiota ympäristöteemoihin, esiintymistaitoa ja englanninkielen suullista osaamista ja ryhmätyötaitoja.
Tästä sai uutta puhtia kevätlukukaudelle, kouluun jaksaa erityisesti panostaa kun tietää raskaan työn palkkion! Olen jo lueskellut innoissani tietoa kyseisestä osavaltiosta ja koko Yhdysvalloista. Kun kesä lähenee, tulee paljon tekemistä mm. Grant Award Ceremonyn, tutustuttamisleirin ja muiden yhteydessä. Lisäksi täytettäviä lomakkeita ja muuta tehtävää on runsaasti! Rokotusten lisäksi tarvitsen mm. keuhkoistani kuvan, jotta voidaan todistaa ettei minulla ole mitään sairauksia joita ei rajan toiselle puolelle saa viedä. Paljon tekemistä!
Erityisen jouluinen fiilis ei ole lumen puutteen takia, mutta odotan innolla lahjoja, jouluruokaa ja vapaa-aikaa! Olen suunnitellut lomaksi jo paljon kaikkea: käyn kahdesti elokuvissa kahden kaverin (tytön
) kanssa, tapaan pari uutta kaveriani koulusta, järjestän pari miittiä isommalla kaveriporukalla, opiskelen ahkerasti (yritän) ja vietän rennosti aikaa pelaamalla pari videopeliä loppuun. Uutena vuotena tapaan myös luultavasti kavereitani. Pistän myös vihdoin oman blogini käyntiin, johon tulen kirjoittamaan video- ja lautapeleistä ynnä muista kiinnostuksen kohteistani. Vuoden vaihtuessa liityn myös TLY:n eli Turun alueen lintuyhdistykseen ja aloitan 'virallisesti' lintuharrastuksen. Paljon on siis suunnitelmissa!

DD

OshaFan kirjoitti:
Jeeeeeeeeeeeee!D
X-Pertti kirjoitti:OshaFan kirjoitti:
Jeeeeeeeeeeeee!D
Not sure if joking
Tässä on Fry silmät sirrillään
Or just stupid.

D4rk3r kirjoitti:X:ässä National Dex täyttymässä hyvää vauhtia ja kaikki unobtainablet siellä
Käydään Englannissa ja Walesissa. Toivottavasti vaam tulvat eivät häiritse matkaa kovin paljon... 
Pyhiinvaellus minun makuuni. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa