ai että sitä riemua, elämäni ensimmäinen Masuda-shiny!
), ja koko päivä YouTubesta vanhoja ja uusia PewDiePie:n videoita~ 
Hauskaa viikonloppua kaikille! 
PokéGirl4-ever kirjoitti:Takana onnellinen perjantai; suklaata, pikanuudeleita (ah niin terveellinen ruokavalio minullakin... :P), ja koko päivä YouTubesta vanhoja ja uusia PewDiePie:n videoita~ <3
Siivouspäivä? I think not. :D Hauskaa viikonloppua kaikille! ^^
OshaFan kirjoitti:PokéGirl4-ever kirjoitti:Takana onnellinen perjantai; suklaata, pikanuudeleita (ah niin terveellinen ruokavalio minullakin...), ja koko päivä YouTubesta vanhoja ja uusia PewDiePie:n videoita~
Siivouspäivä? I think not.Hauskaa viikonloppua kaikille!
No olipa kiva päivä
Mitkä Pewpewpewdiepien videot ovat leppareitasi? Itse tykkään eniten Fridays with PewDiePie:stä tai siitä, kun Felix pelaa ragepelejä
Kauhupelien katselu jää vähemälle, kun olen niin säikky... xD Rohkaistuin tosin seuraamaan Daylightia.
Ja Amnesia on joskus vielä PAKKO katsoa!
Koska legendaarisuus. Voi että kun minun täytyy olla pelkuri. 

Englanti on aina ollut vahvin kieleni, mutta kuuntelu ei...
Hoenn remaketkin tulee, jes!
. Ja hehkutin tuota, koska yleensä tuollaista ei satu kohdalleni.Pikapika kirjoitti:Itsekin hehkutan korttisaantiani. Hehkutan siitä, että sain Mega Charizard EX X:n ja Y:n samasta boosterista!. Tosin harmittaa vain se, ettei tullut yhtäkään tavallista Charizard EX:ää. Ja hehkutin tuota, koska yleensä tuollaista ei satu kohdalleni.
Pikapika kirjoitti:Itsekin hehkutan korttisaantiani. Hehkutan siitä, että sain Mega Charizard EX X:n ja Y:n samasta boosterista!. Tosin harmittaa vain se, ettei tullut yhtäkään tavallista Charizard EX:ää. Ja hehkutin tuota, koska yleensä tuollaista ei satu kohdalleni.
Muuten ei tietääkseni ole mahdollista.
) Best day eva!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa