Minäkin olen ollut täällä jo jonkun aikaa ihme etten tullut itseäni aikasemmin esittelemään, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan kuten sanonta kuuluu
Olen 20v (Lauantaina tulee 21 vuotta täyteen) nuori neiti kotosin Espoosta. Nykyään opiskelen Rovaniemellä joten hengailen täällä pääkaupunki seudulla vain loma aikoihin/milloin yliopiston aikataulu sen sallii. Opiskelen mediakasvatusta jos jotain kiinnostaa.
Pokemonin fani olen tainnut olla ihan melkeinpä niin kauan kun jaksan muistaa. Pikkusena piti aina kattoa pokemon töllöstä lauantaisin. Usein tuli myös nauhotettua jaksoja VHS:lle XD
Tykkään ajoittain katsoa Hopeakonferenssin Gary Vs Ash matsin näiltä kyseisiltä VHS:iltä. Se matsi on aina ollut suosikkini.
Olen aina pienestä asti ollut kova pelaamaan videopelejä. Eka konsolini oli Nintendo 64 ja eka pokemon pelini oli Pokemon Stadium. Minulla ei ollut Game Boyta eikä ollut monella kaverillakaan, mutta pystyimme silti ottelemaan toistemme kanssa kiitos Stadiumin.
Eka todellinen pokemon pelini olikin Pokemon Ruby. Siitä on niin paljon hyviä muistoja ja juttuja joita voisin kertoa, mutta taidan säästä teidät siltä. Sanotaan vain. että se teki syvän vaikutuksen varsinkin kun sitä sai pelata samaan aikaan kun uutta Hoenn kautta alkoi tulemaan telkkarista.
Lieneekö Pokemonin ansiota se, että suosikki videopeli genrekseni muotoutuikin JRPGt (eli japsuropet näin suomeksi) Tales sarja on ehdoton suosikki JRPG sarjani Pokemonin ohella.
Tykkään myös pelata paljon Nintendon ja Level-5:n pelejä. Mario, Zelda, Pikmin, Professor Layton, Inazuma Eleven you name it.
TCG:tä on tultu pelattua muutaman kerran, mutta koska pelaan jo Yu-Gi-Oh!:ta minulla ei ole aikaa/varaa tuhlata toiseen kortti peliin. Sen takia aloinkin vain keräämään vanhoja Pokemon kortteja. Ne tuovat paljon hyviä muistoja. Muutamia pokemon pehmoja, leluja ja leffoja on myös kerääntynyt vuosien aikana, mutta muuten en pokemon krääsä kauheasti omista.
Pokemon peleissä vietän aikani Shiny Pokemoneja jahdatessa. Usein Masuda Methodia käyttäen. Nykyinen target on Shiny Noibat Switcheroolla. Breedan shineja huvikseni ja pää tarkoitukseni on käyttää niitä seuraavassa 3d Pokemon Stadium/Battle Revolution pelissä. Breedaamani täydellinen Shiny Charizard on kuitenkin sen verran upea ilmestys, että tässä hiljattain rupesin miettimään pitäisikö sitä alkaa kilpaillulliseksi kouluttajaksi.
Katson myös paljon animea. Muutamat suosikkisarjani ovat: Pokemon (vain suomeksi), Detective Conan, Yu-Gi-Oh! (kaikki sarjat), Inazuma Eleven (ja GO).
Harrastan myös muun muassa: Joogaa/Aerobicia (jäänyt vähälle yliopiston takia

), piirtämistä (sain hiljattain sellasen hienon piirrustus tabletin) ja kavereiden aivopesua Pokemon faneiksi.
Suosikkipokeihini kuuluu mm: Excadrill, Scrafty, Noivern, Tyranitar, Dragonite, Entei, Zangoose. + useimmat Dragon poket
Suosikkipokemontyyppini on Dragon
Paras region on Johto, paras Gym Leader on Winona ja paras Elite 4/Champion on Lance