Valvoja: pikanoob

pikanoob kirjoitti:Primal Groudon toimii hyvin mix-attackerina (base atk 180 ja spatk 150),
itse taidan tyytyä Mild natureiseen (+spatk -def) jolla iv:t 6/29-31/27-28/27-28/31/29-31
MokKish kirjoitti:pikanoob kirjoitti:Primal Groudon toimii hyvin mix-attackerina (base atk 180 ja spatk 150),
itse taidan tyytyä Mild natureiseen (+spatk -def) jolla iv:t 6/29-31/27-28/27-28/31/29-31
Todellisuudessa nuo statsit on siis 6/31/27-28/27-28/31/31, ainakin jos systeemi on sama kuin XY:ssä eli kaikilla legendaryillä on kolme max IV:tä automaattisesti. Suosittelen todella pitämään tuon.
Soft resettaukseen liittyen, sattuuko joku tietämään että ovatko legendaryt ORASissa shiny lukittuja? XY:ssä niitä ei ainakaan voinut saada shinynä..

Dreaming kirjoitti:missä vaiheessa peliä pääsee vaihtaa pokeja toisen pelin kanssa? pokecentereissä ei ole kakkoskerrosta :'( (hahaa sain pelin jo eilen)

'
Haruka kirjoitti:Kiinnostaisi tietää että mistä täällä on porukka pelinsä tilannut ja koska ne on lähetetty? Ite tilasin molemmat cdon:ista jo syyskuussa eikä ainakaan vielä ole tullut.. Kun moni tuttu on saanut omansa joko eilen tai tänään.

)) puolenkuunpeleistä tilasin
))))) hyvältä vaikuttaa 

Hakkasin päätä seinään ja kirosin, kun netistä ei tuntunu löytyvän mitään hyvää kauppaa. Otin sitten yhteyttä Englannissa asuvaan ihan suomalaiseen kaveriin ja esitin mun elämän sen hetkisen syvimmän murheen aiheen
Kattelin sitten eri kauppoja ja totesin et tilataan Brittien Nintendo kaupasta, mut sitten kun oltais oltu valmiita laittamaan tilaus eteenpäin niin kappas, tuote oli myyty loppuu. Pienen raivaamisen jälkeen löytyi sit pienempi ketju, minkä kaveri oli ehtiny jo aikaisemmin todeta hyväksi. Just eilen ko. kauppa ilmoitti et rahat on napsaistu tililtä ja käsittely on viety eteenpäin
Joudun nyt odottamaan pelin saamista joulukuun puolelle, mut on se sen arvosta, kun tuon steelbook version saan :'DHakuoki kirjoitti:Toimiiko pokebank muuten tän kanssa?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa