) ja voi sitä surun määrää kun sen hetki koitti. Tosin sen tyylikkäämmin ei olisi voinut enää lähtäkään. Predatoreja olisi saanut näkyä enemmänkin ja niihin kahteen "päähenkilö"predatoriin molempiin tykästyin ehkä liikaakin kun melkein pillittämään rupesin parissa kohtaa... Eheh. Joo. Mahtava tämäkin, kattokee~
Tosin jos päädyn KV-leffan katsomaan, niin katson sen ehkä vasta sitten kun toinenkin osa on tullut teattereihin tai dvd:lle. En nimittäin kestäisi odotella sitä toista osaa kuukausitolkulla, haha.

Riolu-fang kirjoitti:Tänään saimme tietää liikunnan numeromme. Opettaja vain pyysi meidät vuorotellen jonnekin huoneeseen sillä aikaa kun muut pelasivat koripalloa. Ope sanoi: "Niin ja aion antaa sinulle ysin. Kukaan ei voi saada kymppiä sillä en ole nähnyt vielä kaikkia taitojanne..." Saan siis hyvän numeron lempiaineestani.

Bulbasaur100 kirjoitti:Jontukka,kiva kun säkin lähet reissulle! jännittääkö sua? mua jännittää
Wemps kirjoitti:Vanhan mailan lapa pamahti näpsäkästi hajalle, ja kun en varrestakaan oikein pitänyt, kävin hakemassa tällaisen Hintaa kertyi 70 e, huomenna testataan miten kudit lähtee : ).
l0ck4r kirjoitti:Riolu-fang kirjoitti:Tänään saimme tietää liikunnan numeromme. Opettaja vain pyysi meidät vuorotellen jonnekin huoneeseen sillä aikaa kun muut pelasivat koripalloa. Ope sanoi: "Niin ja aion antaa sinulle ysin. Kukaan ei voi saada kymppiä sillä en ole nähnyt vielä kaikkia taitojanne..." Saan siis hyvän numeron lempiaineestani.
Eh...Itse olen saanut joka vuosi ysin liikasta vaikken harrastakkaan mitään kauhean liikunnallista, ja tänä vuonna tulossa kymppi.
. Ekalla tanssilla se sano et pojista vaan yks saa ysin, loput huonompaa. Taitaa tulla mulle, kun mä ja yks kaveri ollaan vaan 'aktiivisia', mut kaveri aina vaa aina haistattelee ja kettuilee sille. Ja ai nii, musiikin kokeesta 10+ ja tänää pääsi 11.45 ku tänään on joulujuhla.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa