Valvoja: pikanoob
Lakzu kirjoitti:Alon tässä miettiä sitä Poke Flute hommaa, kun en saa Snorlaxia raivattua tieltä pois. Serebiissä ei ole tietoa siitä.
Youtubest ollaan katsottu, mutta ei löydy videota.
Lakzu kirjoitti: Osaisikos joku auttaa tällaista rähmäkäpälää? Ja siitä Pal Park jutust.
Kun omistan Koreanmagin coden, niin miten linkkaan sille poksun?

Lakzu kirjoitti:Ollaan hoidettu Power Plant ongelma että juna kulkee taas. Olen etsiskellyt tietä Radio Toweriin muuta kuin ovesta. Kun sanovat siinä että mene maankautta jtn sinnepäin. Itse en omista pelissä sitä junalippua jos sitä tarttee siihen

Dark Axeli-2000 kirjoitti:Lakzu kirjoitti:Ollaan hoidettu Power Plant ongelma että juna kulkee taas. Olen etsiskellyt tietä Radio Toweriin muuta kuin ovesta. Kun sanovat siinä että mene maankautta jtn sinnepäin. Itse en omista pelissä sitä junalippua jos sitä tarttee siihen
sen juna lipun saa sitä nukkea etsivältä tytöltä saffron cityssa pinkki talo. puhu sille tytölle ja mee vermilion cityyn ja siellä sinne yhteen taloon jonka pöydällä on clefairy nukke puhut sen nuken edessä olevalle miehelle ja se antaa sen sulle ja viet sen takas sille tytölle.
Lakzu kirjoitti:Alon tässä miettiä sitä Poke Flute hommaa, kun en saa Snorlaxia raivattua tieltä pois. Serebiissä ei ole tietoa siitä.
Youtubest ollaan katsottu, mutta ei löydy videota. Osaisikos joku auttaa tällaista rähmäkäpälää?

Jenny kirjoitti:Saako kehityskivet HG/SS:ssa samalla tapaa kuin G/S peleissä eli näytetään joku tietty pokemon hyypälle, pitääkö ne voittaa jostain vai mitä? Saako jokaista kiveä vain yhden per peli? Moon stoneja olen keräillyt muutamia... ja yhden everstonen siitä munasta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa