Valvoja: pikanoob
Timantti kirjoitti:Onko 50€ kipurajan yläpuolella? Löytyis sillä hinnalla viereisestä Anttilasta : S En jaksa alkaa nettitilauksia säätämään. Helsingin Kampissa olisi 45€ sama peli, mutta bussimatkat sinne a takaisin vie ainakin sen kaksi ja puoli euroa, joten voitto jää aika alhaiseksi (+ pitäis vaivautua sinne asti).
Toinen mahdollisuus on, että odottelen Gamestoppiin käytettynä >: )
tosin olin jo maksanut vitosen varausmaksun eli yhteishinnaks tuli 33 e (tarjous voimassa vaan tämän päivän, luki ovessa)
3 vähän halvalla lähti peli 
Dreaming kirjoitti:sain tänään upouuden whiteni kölnin gamestopist 28 e tosin olin jo maksanut vitosen varausmaksun eli yhteishinnaks tuli 33 e (tarjous voimassa vaan tämän päivän, luki ovessa) 3 vähän halvalla lähti peli
ja noitten apinoitten saksankieliset nimet on ihan hölmöi, punanen on grillnak, vihree veganak ja sinine sodanak. tulee tost punasest apinast ihan mielee joku popisin grillinakki xD
Darrell kirjoitti:Huoh. Rupee ny vaikuttaa siltä että pääsen pelaamaan vasta Maanantaina kuudelta illalla. Gigantin sivujen mukaan ei ole viellä varastoon ilmestynyt, ja sen voi Collect@Store palvelulla hakea vasta 2h päästä, eli jos se ilmestyisi joutuisin silti odottamaan. Luultavasti kyllä tuolla palvelulla voi saada viikonloppunakin, mutta silti hieman surettaa jo.

silversuicune kirjoitti:höh...
tilattiin mulle NetAnttilasta black ja sen piti tulla postiin 4.3 mut ei tullut!
onko tietoa miten voisi valittaa tästä?
Heiccu kirjoitti:silversuicune kirjoitti:höh...
tilattiin mulle NetAnttilasta black ja sen piti tulla postiin 4.3 mut ei tullut!
Eikös siellä jossain NetAnttilan sivuilla ole jokin "palaute"-painike? Sitä kautta olisi omasta mielestäni ehkä kaikkein helpoin tapa esittää omat valituksen aiheet, se on vain eri asia, luetaanko niitä tai kiinnitetäänkö ihmisten antamiin palautteisiin mitään huomiota...

silversuicune kirjoitti:Heiccu kirjoitti:silversuicune kirjoitti:höh...
Eikös siellä jossain NetAnttilan sivuilla ole jokin "palaute"-painike? Sitä kautta olisi omasta mielestäni ehkä kaikkein helpoin tapa esittää omat valituksen aiheet, se on vain eri asia, luetaanko niitä tai kiinnitetäänkö ihmisten antamiin palautteisiin mitään huomiota...
katsoin netanttilasta mut yhteystiedoissa ei lukenut mitään. Jos ei tuu maanantaiana niin menen huutamaan sille myyjälle

Jenny kirjoitti:Kaikki nuo alkuötökät nyt tuppaavat olemaan aika kurjia starteria lukuunottamatta. Näkihän sen Patratin ulkomuodostakin, ettei siitä välttämättä tule mitään seuraavaa Garchompia. B/W kyl tuo vähän tasoitusta aiempiin peleihiin verrattuna kun tarjotaan sitä elementtiapinaa ennen ekaa salia -> mahdollisuus voittaa eka sali kivuttomasti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa