Yleinen Black/White keskustelu

Yleistä keskustelua Pokémon-videopeleistä, sekä Pokemon peleistä jotka eivät kuulu pääsarjan peleihin.

Valvoja: pikanoob

Alueen säännöt
• Keskustelu Pokémon-pelien romhackeistä ja emulaatiosta on sallittua vain tällä alueella.
• Ei linkkejä pelien ROM-tiedostoihin, ei edes valmiiksi pätsättyihin (pre-patched) ROM-tiedostoihin.
• Romhackien (IPS- ja XDELTA-tiedostot) latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Emulaattorien latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Romhackien teossa ja käyttöönotossa käytettävien työkalujen latauslinkit ovat sallittuja, mutta ne eivät saa viedä sivuille, joilta voi ladata ROM-tiedostoja.
• Suosittelemme käyttämään latauslinkkejä, jotka vievät suoraan lataukseen.

Minkä valitsit (B/W)?

*grass*
51
30%
*fire*
25
15%
*water*
44
26%
*grass* & *fire*
11
6%
*grass* & *water*
26
15%
*fire* & *water*
15
9%

Ääniä yhteensä : 172

Re: Yleinen Black/White keskustelu

ViestiKirjoittaja Yamiska » 09.03.2011 21:09

Toiset ne on jo liigassa kun minä sain koko pelin vasta tänään. No parempi myöhään kun ei milloinkaan Ekalle salille tässä menossa juuri.
Yamiska

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 09.03.2011 22:44

Yamiska kirjoitti:Toiset ne on jo liigassa kun minä sain koko pelin vasta tänään. No parempi myöhään kun ei milloinkaan Ekalle salille tässä menossa juuri.

Sain pelin jo julkaisupäivänä, enkä tee samaa virhettä kun muut eli etenen hitaasti, oon vast vetäny 4. salin.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Teodor » 09.03.2011 23:06

Hahaa! Iris oli aivan helppo vastus. Käytin ainoastaan kolmea alle 50 lv pokea.
Haxoruskin hävisi yhdellä iskulla. :D
ShadowTeodor is here again... Only difference is that someone stole my shadow!

Soul Silver Friend Code: 1720-9660-5398
Platinum Friend Code: 4941-3612-9422
White Friend Code: 1807-1418-6385
Teodor

ViestiKirjoittaja Flyffel » 09.03.2011 23:30

Darrell kirjoitti:
taiquli kirjoitti:Wow, sain napattua Zekromin toiseen Ultra palloon. Minä kun olin valmis uhraamaan vaikka Master Ballin... Muuten, aivan ÄLYTTÖMÄN upeat efektit leaguen jälkeen.

Tuon Zekromin Capture Ratehan on niin suuri että ei ihme että sait kaapattua toiseen ultraan. Minulla meni toiseen normipalloon.

Minulla Reshiram meni aikoinaan ekaan Premier Balliin. Ei kyllä mikään ihme sen catch ratella. Älkää ihmiset MISSÄÄN nimessä käyttäkö Master Ballia Reshiramiin/Zekromiin.

Zhaituki kirjoitti:
Yamiska kirjoitti:Toiset ne on jo liigassa kun minä sain koko pelin vasta tänään. No parempi myöhään kun ei milloinkaan Ekalle salille tässä menossa juuri.

Sain pelin jo julkaisupäivänä, enkä tee samaa virhettä kun muut eli etenen hitaasti, oon vast vetäny 4. salin.

Olen pelannut 16:23 tuntia ja nyt vasta haastamassa neljättä GYM leaderia. Pitäisi rajoittaa vähän pelaamista ja lukea taas YO-kokeisiin. Sain pelin maanantaina, eli heti seuraavana työpäivänä siitä katsoen, kun pelini lähetettiin. O__o Tilasin torstaina, lähetettiin perjantaina ja tuli maanantaina. Aivan uskomatonta. :D
Flyffel

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.03.2011 00:12

Teodor kirjoitti:Hahaa! Iris oli aivan helppo vastus. Käytin ainoastaan kolmea alle 50 lv pokea.
Haxoruskin hävisi yhdellä iskulla.

No nuo salit nyt onki yli helppoja.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Zhaituki

(: >'.')> Poyo! <('.'<)

ViestiKirjoittaja Inku » 10.03.2011 01:56

Tässä vähän vastauksena näihin kauhisteluihin, että miksi mennään niin nopeasti.

Noh, täällä on ainakin hiihtoloma menossa joten mitäpä muuta sitä haluaisi tehdä kuin pelata uutukaista Blackiaan? P: En ole mitään hoppuakaan pitänyt. Olen pysähtynyt varmaan jokaiseen uuteen puskaan levuttamaan tiimiläiset saman tasoisiksi, välillä vaihtanut poksuja ja kouluttanut niitä, myöhemmin tullut katumapäälle ja ottanut jonkun vanhan dumpatun takaisin ja kouluttanut senkin samalle tasolle muiden kanssa. On jääty kuuntelemaan musiikkeja ja kuolaamaan maisemia, nappaamaan kaikki uudet pokémonit mitä on vastaan tullut, puhuttu kaikille tyypeille sekä koluttu jokainen nurkka mihin vain on päästy. Samurottilla, Krookodilella ja Swoobatilla (joka ei ilokseni kuollutkaan yhdestä iskusta kehityttyään ja jonka otin jälleen mukaan) menin Icirrus Cityyn asti, minne pysähdyin levuttamaan parikymmentä leveliä Sawsbuckia, Lampentia ja Galvantulaa.

Ja kun ei juuri muuta tullut tehtyä kuin pelattua Pokémonia, pääsin liigaankin sitten parissa kolmessa päivässä ja toissapäivänä(?) menin sen ekaa kertaa läpi. En spoilaile mitään, mutta huhhuijakkaa, täytyy kyllä sanoa että oli varmaan eeppisin liiga ikinä, puhumattakaan siitä mitä sen jälkeen tuli. Mie häälyin Victory Roadillakin koluamassa nurkkia ja levuttamassa hyvän tovin kun en uskaltanut mennä siitä liigan portista sisään. Vasta kun lopulta poksut olivat 54-tasoisia päätin että "LEEEROYYYY!" ja menin kohtaamaan ekan Elite Fourilaisen (joka sattui olemaan Shauntal) ja matsi alkoi, niin mieli muuttui kummasti: "Ööh... Tais jäädä uuni päälle häivynkin tästä moi ai ei voikaan oh FFFFFFFF. ;___;" Varmaan paras kuulemani Pokémon battle theme ikinä ja mahtavia oli tyypitkin. Sinnohissa en tykännyt juuri kenestäkään, en gym leadereista enkä eliitistä, niin tää oli kyllä niin positiivinen ylläri kuin vain voi olla.

Tänään lähdin sitten tutkailemaan karttaa alusta asti HM-orjan kanssa ja kauhistuin kun yhdessä paikassa tulikin 63-tasoisia poksuja vastaan. Ajattelin sitten tässä vaiheessa kehittää itelleni tiimin jolla on kunnon liikkeet ja ev:t. Kauhistuttaa jo ajatuskin että levuttaisin helpolla ekspalla ingame-tiimiäni, jonka kuitenkin aion lopulta jättää pc:lle, kun voisin samalla vaivalla levuttaa kunnon yksilöitä joita tulee käytettyä sitten koko loppuaika. Sittenpä vaan kattelemaan joskos jostain löytyisi jo ev-hotspot guideja B/W:een yms.

Tosin nyt mulla on ekaa kertaa tullutkin kiire pelin aikana, nimittäin päästä liigaan uudestaan. Alder on nimittäin yksi lempihahmoistani pelissä enkä ole nähnyt mitään ns. "kunnon kuvia" hänestä ja spoileja inhoavana tapauksena haluisinkin mieluiten nähdä sen vasta sitten kun otetaan matsia. Moneen kertaan meinannut jo lentää sen kuvia naamalle netissä ja haluisin jo lopettaa tämän varomisen. -_-
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Inku

ViestiKirjoittaja Hyttynen » 10.03.2011 09:39

Viides sali menossa, tiimi on tällainen

dewott lvl.28

throh lvl.29

petilil lvl.26 (tarviin sun stonen)

sandile lvl.25

Meinasin napata duckletin et saan swannan jolle opetan flyn mut sitte mul on myös ton tirtougan fossiili, joten onk sit liikaa water typee??
jos on ideoita niin kertokaa :)
käytin Beedrill, fearow, milotic ja yanmegaa
Hyttynen

ViestiKirjoittaja Yamiska » 10.03.2011 09:52

Iik, ei kai ihmiset käsittäneet väärin tuota mun viestiä? Olis pitänyt laittaa siihen kuitenkin jonkin sorttinen kieli-hymiö. Kun ei tuossa kuitenkaan ollut sopivaa niin jätin pois.. ei olis varmaan pitänyt kun viesti oli tarkoitettu vain pieneksi piikiksi :P

Kauheata yrittää keskittyä töihin kun tekis mieli pelata. Illallakin tulee vieraita niin ei tässä oikein ole muuta mahdollisuutta kuin bussissa kotimatkalla. Pitäisi päästä kakkossalille pikkuhiljaa, tiimissä nyt Dewott, Pidove ja Blitzle, kaikki ~18 lv. Yritän minäkin olla kiirehtimättä, jokainen vastaan tullut uusi pope pyydystetty ja jossain vaiheessa varmaan pitäis pysähtyä niitäkin kehittämään ihan huvinvuoksi kun tiimiin eivät kuitenkaan ole tulossa.
On ollut kyllä hyvät musiikit tähän mennessä ja kiva uudistunut tuulahdus tuo Team Plasma. Tuntuu siltä tällä hetkellä, että tästä pelistä tulen pitämään todella paljon! :3
Yamiska

ViestiKirjoittaja Master Chief98 » 10.03.2011 10:58

Teodor kirjoitti:Hahaa! Iris oli aivan helppo vastus. Käytin ainoastaan kolmea alle 50 lv pokea.
Haxoruskin hävisi yhdellä iskulla.

Jep, se oli helppo. Itse vedin 41 lv fraxurella ilman ongelmia. Ensin setuppasin dragon dancee kahdesti ja kaikki kuoli sen jälkeen ygösellä.
█▀█▀▌█▄▌█▄▌█▀█▀▌█ ▐▄ █ █▀█▀▌█▄▌ ♥ Rakasta kissaasi niin se rakastaa sinua ♥
Master Chief98

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 10.03.2011 11:01

Oletteko te pelannut salit liigaan asti yhdellä pokemonilla? Oma samurott aka mijumaru on jo lvl 61 ja lucky eggiä käytän. En kehitä muita pokeja, mutta kaikki isolevusimmat nappaan liigaa varten ja liigaan sitten kaverilta lainaan jonkun isompi lvl poken ja sitten lainaan mijumaruani(samurottia) hänelle. Oletteko te vetäneet ingameja tällä tavalla läpi? Sitten myöhemmin hymyilyttää, kun boxilta löytyy 70 lvl poke ennen liigaa. Olen vetänyt kerran liigaan asti diamondissa ja nyt whitessä victory roadille asti. Tällä tavalla saa niitä ingamen haluttuja 100 lvl pokeja ja ownaa salit 100-0.
Näin sanoo dewottin omistaja ennen tokaa salia.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Umbrespeon

(: If you know what I mean.

ViestiKirjoittaja Jenny » 10.03.2011 11:36

^ Enpä ole tullut kokeilleeksi koskaan. Joskus pikkasena kyllä Redin vedin liigaan asti Charmanderilla + parilla HM orjalla, mutta hävisin sitten siellä Loreleille kun oli pelkkiä tulihyökkäyksiä movesetissä. xP Mut kai tuo peli nopeammin sitten menee läpi kun on vain yksi mitä kouluttaa. Tosin B/W kyllä menee aika nopeasti viidelläkin pokémonilla, etenkin jos sitä exp. sharea käyttää.

Itse en ole vielä tuonne 8 salille jaksanut mennä kun juutuin breedailemaan ötöjäni ja harjoittelemaan RNG Abusea. Näissä peleissä se on huomattavasti tuskallisempaa kyllä, etenkään jos on yhtä masokisti kuin minä eikä alennu käyttämään AR koodeja. Kattoo, jos tänään sais napattua Timid Litwickin HP:Electric 70.
Wi-Fi Waihtolani/RNG-kokoelmani
RNG Abuse -opas B/W peleihin (suomeksi!)
<Pkmngeek> *sigh* I wish I was born in Japan sometimes. Everyone wishes that too right?
<Zelen> no I don't, I'd hate to live in society with so much pressure
<Voodoo> Well then I bet you're not an Ubers player : p
Jenny

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.03.2011 11:54

Awesomee *awesome* Vedin liigan läpi kolmella pokemonilla :D Serperior, darmanitan ja Haxoruksella. Nyt on hyvä fiilis ku ei enää tarvi mennä victory roadille. :3
I'm not back... I'm just passing through.
Rayquick

(: Silimitön voima! :)

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.03.2011 16:28

Jee. Kyl oli hankala se N ja sen kaveri.
Rayquick

ViestiKirjoittaja Darrell » 10.03.2011 16:42

Rayquick kirjoitti:Jee. Kyl oli hankala se N ja sen kaveri.

Ja kaverilla yrität tarkoittaa Ghetisiä? Ei se minusta ainakaan kaverilta tunnu. Must se on niiku Team Plasman johtaja..
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.03.2011 16:44

Eiku joo eihän se ollu sen kaveri. Mut sillä oli niin vahva se Hydreigon. Aina dragon pulssia mun zekrommiin ja haxoruksiin ku ne oli mun vikat poket. Meni kauheesti max revivee ja normei ja sit hyper potionei. Tulis niin mieli testata tota Dream worldii mutta minä sekopää en tiedä edes missä se on. (siis mistä sinne pääsee esim. jollain laitteel.)
Rayquick

ViestiKirjoittaja Darrell » 10.03.2011 17:51

Rayquick kirjoitti:Eiku joo eihän se ollu sen kaveri. Mut sillä oli niin vahva se Hydreigon. Aina dragon pulssia mun zekrommiin ja haxoruksiin ku ne oli mun vikat poket. Meni kauheesti max revivee ja normei ja sit hyper potionei. Tulis niin mieli testata tota Dream worldii mutta minä sekopää en tiedä edes missä se on. (siis mistä sinne pääsee esim. jollain laitteel.)

Itselläni juuri Zekrom pelasti minut, kun Hydreigon oli vastassa. Selvisi juuri ja juuri. Dragon Pulse - Dragonbreath, heal. Ja toistaa tota nii voitin se. Dream Worldiin löytyy ohjeet esim serebiistä. En nyt rupea linkkailemaan, ja seuraava virke selittää miksi. Se siis aukeaa vasta 30.3.
Darrell

(: Wannabe-Pro

ViestiKirjoittaja Teodor » 10.03.2011 20:15

Jos jotain haluat jo valmiiksi tehdä, niin tee pokemon clubin accountti jo valmiiksi sivuilla www.pokemon.com. Sitä tarvitaan Pokemon Global Linkkiin, jota pitkin pääsee Dream Worldiin. Tietenkin kannattaa varmistaa, että sinulla on nettiyhteys DS:ssään. :)
ShadowTeodor is here again... Only difference is that someone stole my shadow!

Soul Silver Friend Code: 1720-9660-5398
Platinum Friend Code: 4941-3612-9422
White Friend Code: 1807-1418-6385
Teodor

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.03.2011 21:50

No wi-fi löytyy aina tosta käden ulottuvilta. Harmi, oisin nii kiinnostunu testaa tota Dream Worldii. :S
Rayquick

ViestiKirjoittaja Neophyte^ » 11.03.2011 01:20

Keskiviikkona tipahti Black postilaatikkoon ja nyt on pari iltaa pelattu ja kolmossalilla oon nyt. Aamulla varmaa siitä sit etiä päin vaikka pitäs fysiikkaa kirjotuksiin laskea :p Peli yllätti kyllä positiivisella tavalla vaikka ei sille ollutkaan mitään odotuksia, muuta kuin että osa poksuista oli aika mitään sanomattomia ja tavallista oudompia. Tosin tää roskapussi örvelö herätti hilpeyttä äskettäin :)
Neophyte^

ViestiKirjoittaja Near » 11.03.2011 03:18

Eiköhän ne Global Linkin ja DW:n kautta tule jakelemaan pokemoneja enkkuversioonkin. Ja varmaan niitä ärsyttäviä kertakäyttökoodillisiakin, kun ovat mitä mahtavin keino rahastaa oheiskrääsällä.

Viikko Blackin peluuta takana ja tänään vedin pelin läpi. Ja kiitos tänne, että kiinnititte huomioni Reshiramin korkeaan catch rateen. Päätin hyvän yksilön metsästyksen ohessa kokeilla onneani vielä hiukan lisää. Väsytystaktiikalla yksi resetti olisi vienyt jo liikaa aikaa, mutta yhden Quick ballin heittäminen ennen Masteria ei lisännyt kestoa paljonkaan. Reshiram jäi ekaan Quick balliin noin kerran neljästä tai viidestä yrityksestä. Ja onni potki, että yksi niihin jääneistä oli oikein kelpo yksilö. Timid IV:illä 31 / 29 / 24 / 30 / 6 / 30. Eikä ollut edes hirveän pitkä metsästys, jotain vajaan tunnin. Ja Master säästyi shinyjen metsästyksen hätävaraksi tai huomattavasti hankalammalle Victinille.

Kulutin myös hyvän aikaa GTS:ssä pari iltaa sitten ja hankin sen 50 vaihtoa toista Masteria varten vaihtelemalla Snivyjä ja Tepigejä ympäriinsä. Ja löysin jälleen uuden keräilykohteen pokemoneista: Vaihtopokejen kotimaat. Unity towerissa oli hauska käväistä nyt jälkeenpäin katsomassa, mistä kaikkialta niitä oli tullutkaan vaihdettua. Tällä hetkellä listalla Japani, Amerikka, Mexico, Englanti, Saksa, Ranska, Italia, Espanja ja Ruotsi. Norjaakin yritin saada, mutta niihin harvoihin ei sattunut olemaan mitään sopivaa, vaikka ihan järkeviä pyyntöjä olivatkin. Totesin samalla, että GTS:stä löytää järkeviä vaihtoja helpoiten nimenomaan sillä, että rajaa hakuaan vaikkapa juuri valtion mukaan. Tietysti osasyy voi sekin olla, etteivät idiootit ole vielä ehtineet kaikissa maissa täyttää GTS:ää Patrat Zekromista-tyylisillä vaihdoilla, mutta ainakin tätä voi jatkossa yrittää hyödyntää, jos jotain etsii.
Nyt kun vielä löytäisi paikan, mistä pokedex päivitettiin näyttämään vieraskieliset entryt, niin näkisi saksalaiset ja ranskalaiset entryt Audinolle ja parille muulle. Ranskalaisten pokejen nimet kuulostaa niin hienostuneilta noiden heittomerkkien ja muiden härpäkkeiden kanssa. (Nanméouïe=Audino, Zébibron=Blitzle)

Mitä muuten te muut täällä olette tekemässä edellisen sukupolven pokejen siirtämisen suhteen? Emeraldin läsnäollessa siirtyminen uuteen oli tavattoman helppoa, mutta ilman nopeaa ja luotettavaa kloonausta se vaatiikin enemmän harkintaa. Allekirjoittanut ainakin tappelee parhaillaan sen suuren päätöksen kanssa, siirtääkö vanhoja eventtejä, shinyjä, EV-koulutettuja ja kaikkea mahdollista muuta käyttökelpoista aiemmasta pääpelistä Pearlista Blackiin vai ei. Neljännessä on Ranch säilytykseen, PBR otteluihin, Battle tower ja paremmat ominaisuudet wifi-otteluissa... Mutta toisaalta viides on uusi. Eventit pitäisi saada dexiin, Battle Subway, dexin shiny-entryt, varmasti sillekin vielä ajan kanssa tulee oma 3d otteluareenansa... ja mitä todennäköisimmin se joka tapauksessa syrjäyttää wifissäkin 4. sukupolven aika nopeasti puutteistaan huolimatta. (Miksihän edes niin välitän tästä, kun en wifissä edes ottele kuin satunnaisesti...)
On se vaikeaa hylätä entistä lempipeliään.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Near

EdellinenSeuraava

Paluu Muut Pokémon-pelit