Valvoja: pikanoob
Yamiska kirjoitti:Toiset ne on jo liigassa kun minä sain koko pelin vasta tänään. No parempi myöhään kun ei milloinkaan Ekalle salille tässä menossa juuri.

Darrell kirjoitti:taiquli kirjoitti:Wow, sain napattua Zekromin toiseen Ultra palloon. Minä kun olin valmis uhraamaan vaikka Master Ballin... Muuten, aivan ÄLYTTÖMÄN upeat efektit leaguen jälkeen.
Tuon Zekromin Capture Ratehan on niin suuri että ei ihme että sait kaapattua toiseen ultraan. Minulla meni toiseen normipalloon.
Zhaituki kirjoitti:Yamiska kirjoitti:Toiset ne on jo liigassa kun minä sain koko pelin vasta tänään. No parempi myöhään kun ei milloinkaan Ekalle salille tässä menossa juuri.
Sain pelin jo julkaisupäivänä, enkä tee samaa virhettä kun muut eli etenen hitaasti, oon vast vetäny 4. salin.
Teodor kirjoitti:Hahaa! Iris oli aivan helppo vastus. Käytin ainoastaan kolmea alle 50 lv pokea.
Haxoruskin hävisi yhdellä iskulla.

Teodor kirjoitti:Hahaa! Iris oli aivan helppo vastus. Käytin ainoastaan kolmea alle 50 lv pokea.
Haxoruskin hävisi yhdellä iskulla.
Vedin liigan läpi kolmella pokemonilla
Serperior, darmanitan ja Haxoruksella. Nyt on hyvä fiilis ku ei enää tarvi mennä victory roadille. 
Rayquick kirjoitti:Jee. Kyl oli hankala se N ja sen kaveri.

Rayquick kirjoitti:Eiku joo eihän se ollu sen kaveri. Mut sillä oli niin vahva se Hydreigon. Aina dragon pulssia mun zekrommiin ja haxoruksiin ku ne oli mun vikat poket. Meni kauheesti max revivee ja normei ja sit hyper potionei. Tulis niin mieli testata tota Dream worldii mutta minä sekopää en tiedä edes missä se on. (siis mistä sinne pääsee esim. jollain laitteel.)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa