Valvoja: pikanoob
nobu kirjoitti:Mulla heräsi tänään sellainen kysymys, että saako Flashia enää mistään jos sen kadottaa kerran? Olin opettanut Flashin Ampharokselle, mutta opetin sen tilalle epähuomiossa toisen iskun eikä sitä enää löydy HM:istä. Kiitos etukäteen sille joka osaa auttaa. ;_;
Keltainen Rayquaza kirjoitti:nobu kirjoitti:Mulla heräsi tänään sellainen kysymys, että saako Flashia enää mistään jos sen kadottaa kerran? Olin opettanut Flashin Ampharokselle, mutta opetin sen tilalle epähuomiossa toisen iskun eikä sitä enää löydy HM:istä. Kiitos etukäteen sille joka osaa auttaa. ;_;
Flash ei ole (näissä peleissä) HM vaan TM. Se oli vain ensimmäisissä peleissä HM, muttei enää koska se ei ole välttämätön, nyt sen voi vaikka poistaa helposti uuden iskun tilalle. Flashin saa ostettua Goldenrod Cityn kauppakeskuksesta!
Wemps kirjoitti:Magikarp. Mihin hemmettiin tarvit parempia pokeja, kun In-gamessa noilla pieksee Redin vasurilla ja koska nuo eivät ole EV-koulutettuja (?) niin niillä ei tee mitään kilpailullisessa.
victini98 kirjoitti:Wemps kirjoitti:Magikarp. Mihin hemmettiin tarvit parempia pokeja, kun In-gamessa noilla pieksee Redin vasurilla ja koska nuo eivät ole EV-koulutettuja (?) niin niillä ei tee mitään kilpailullisessa.
Ku pitäis hakata isoveli ja naapuri...
IhmeEpeli kirjoitti:Articuno
Attacks: Roost, Ice Beam, Blizzard, Water Pulse.
Nature: Modest
Item: NeverMeltIce
EVs: 182 HP / 252 SpA / 76 Spe
SnappiX kirjoitti:IhmeEpeli kirjoitti:Articuno
Attacks: Roost, Ice Beam, Blizzard, Water Pulse.
Nature: Modest
Item: NeverMeltIce
EVs: 182 HP / 252 SpA / 76 Spe
Älä nyt sentään hyvä ihminen pidä blizzardia ja ice beamia sama setissä.
Mutta itse suosittelisin tämmöistä:
Articuno@Leftovers
Nature: Timid
Evs:252HP/ 32 SpD/ 224 spe
-Subsitute
-Roost
-Ice Beam
-Toxic
Eli ideana on, että tulet sisään attackkiin josta otat vähän damagea ja sitten käytät subia kun vastustaja switchaa. Sitten vaan stallataan Toxic, Sub ja Roost combolla.

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Tuo on myös ainoa tapa saada Griseous Orb HG/SS:ssä. Jos ei valitse lv. 1 Giratinaa, ei voi koskaan omistaa origin formissa olevaa Giratinaa HG/SS:ssä (koska sitä itemiä ei voi vaihtaa neljännen generaation peleissä).

Chiru kirjoitti:Tuli ongelmia (again). En pääse eteenpäin taaskaan, kun en oikein tiedä mitä täytyy tehdä. Ongelma on se, että ajattelin mennä Kantoon, mutta se naapurini estää minua. Ajattelin, että täytyisi napata tässä välissä Lugia, kun sieltä Whirl Islandilta tuli sitä meteliä, MUTTA olen haahoillut Whirl Islandilla puoli tuntiakin, mutta Lugia vaan ei ilmesty... Olen koittanut mennä leagueen, mutta siellä on se hyyppä edessä ja sanoo jotain, että on jonossa...
Hikaru kirjoitti:Chiru kirjoitti:Tuli ongelmia (again). En pääse eteenpäin taaskaan, kun en oikein tiedä mitä täytyy tehdä. Ongelma on se, että ajattelin mennä Kantoon, mutta se naapurini estää minua. Ajattelin, että täytyisi napata tässä välissä Lugia, kun sieltä Whirl Islandilta tuli sitä meteliä, MUTTA olen haahoillut Whirl Islandilla puoli tuntiakin, mutta Lugia vaan ei ilmesty... Olen koittanut mennä leagueen, mutta siellä on se hyyppä edessä ja sanoo jotain, että on jonossa...
Ensinnäkin, pääset Kanton pääosaan vasta kun olet päihittänyt Liigan. Ja silloinkin sinne mennään laivalla.
Lugia taas on melko hankala löytää, jos ottaa alusta alkaen väärän polun. Ensinnäkin pitää olla niin pitkällä että sinulla on Silver Wing. Tässä on video perille.
Ja liiga ei ole siellä missä luulet sen olevan. Siellä on Battle Frontier, joka sekin aukeaa vasta myöhemmin. Liiga sijaitsee Kantossa, ja sinne pääsee kun surffaa New Bark Townista oikealle ja menee routea runsaasti ylöspäin ja lopulta Victory Roadin läpi. Päästäksesi liigaan sinulla pitää olla kaikki kahdeksan merkkiä.
Mut kiitos, auttoi paljon... Taidanpa mennä kössimään Nintendoani veljeltä, joka on ottanut JÄLLEEN sen ilman lupaa (Nintendo on minun...)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa